ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شایعه: نسل آینده مک بوک های ایر تغییرات ظاهری قابل توجهی خواهند داشت

یکی از منابع آگاه نسبت به برنامه های آتی اپل اطلاع داده است مک بوک های ایر رتینا که نسل آینده ی مک بوک های ایر فعلی اپل محسوب می شوند و شایعات بسیاری را تا کنون ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱ مهر ۱۳۹۳ | ۰۹:۴۰

یکی از منابع آگاه نسبت به برنامه های آتی اپل اطلاع داده است مک بوک های ایر رتینا که نسل آینده ی مک بوک های ایر فعلی اپل محسوب می شوند و شایعات بسیاری را تا کنون در مورد آنها شنیده ایم، به مراتب باریک تر از محصولات فعلی حاضر در بازار خواهند بود.

ظاهراً این امر با معرفی شدن پردازنده های Core M از جانب اینتل که در مصرف انرژی تا حد زیادی صرفه جو بوده و حرارت نسبتاً ناچیزی را تولید می کنند و به فن نیاز ندارند تحقق یافته است.  خود اینتل نیز پیش از این اعلام نموده بود یکی از اهداف اصلی توسعه و تولید محصولات نسل Core M ارائه اولترابوک هایی بسیار نازک و فاقد ابزارهای اضافی خنک کننده مانند فن هاست.

همچنین این منبع افزوده است که حاشیه ی اطراف نمایشگر مک بوک های ایر رتینا تا حد قابل توجهی کاهش یافته و تقریباً مشابه مک بوک پروهای رتینای فعلی شده است. از سوی دیگر در کناره های کیبرد هیچ فضای خالی باقی نمانده و اسپیکر ها نیز به بالای این بخش انتقال یافته اند و به شکل کامل توسط کاربر قابل رویت هستند.

یکی از مباحث دیگر مطرح شده مجهز گشتن این نسل به تکنولوزی جدیدی برای شارژ باتری است که تا پیش از این در هیچ یک از محصولات مشابه اپل به کار گرفته نشده، هر چند منبع افشا کننده ی اطلاعات جزئیات خاصی در مورد این روش و نهایی شدن استفاده از آن در محصولات مورد بحث ارائه نکرده است.

علاوه بر موارد یاد شده قبلاً نیز اپل اعلام نموده بود قصد دارد پورت های استاندارد USB فعلی را از مک بوک های ایر آینده ی خود حذف کرده و به جای آنها پورت های دو طرفه ی جدید USB موسوم به Type C را جایگزین نماید. پیش بینی ها بر این است که نسل آتی اولترابوک های ایر اپل در اواسط سال ۲۰۱۵ معرفی گشته و اینبار کاربران بتوانند این محصولات را با تنوع رنگی مشخصی تهیه نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (34 مورد)
  • farid
    farid | ۲۶ آبان ۱۳۹۳

    دیجیاتو اگه میشه مک بوک ایر 2014 رو بررسی کنید

  • shayan_Q9
    shayan_Q9 | ۲ مهر ۱۳۹۳

    خدایا.......خدایا......تا انقلاب مهدی........یدونه مک بوک عطا بفرما
    اگه زنده بودم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی