ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

دانلود کنید: فیفا 15 برای اندروید، iOS و ویندوزفون منتشر شد

هفته اول پاییز اگرچه یادآور مدرسه و دانشگاه و تلاش دوباره است اما برای فوتبال دوست ها معنای فیفای بعدی را هم به همراه دارد. فیفا 15 برای اندروید، iOS و ویندوزفون از راه رسید ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲ مهر ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

هفته اول پاییز اگرچه یادآور مدرسه و دانشگاه و تلاش دوباره است اما برای فوتبال دوست ها معنای فیفای بعدی را هم به همراه دارد. فیفا 15 برای اندروید، iOS و ویندوزفون از راه رسید و کمتر از یک هفته دیگر می توانید آن را برای پی سی و کنسول های خانگی خودتان خریداری کنید.

اما پیش از اینکه بخواهیم ورژن اصلی فیفا را با هم مرور کنیم، نگاهی داشته باشیم به بازی موبایلی که با استقبال گسترده ای مواجه شده و نمرات بسیار خوبی دریافت کرده. به طور کلی، FIFA 15: Ultimate Team شباهت بسیاری به نسخه قبلی دارد اما کنترل بازیکنان اندکی تغییر یافته و تیم ها و بازیکنان بیشتری نسبت به نسخه های قبلی، شبیه سازی شده و وارد بازی شده اند.

معنای Ultimate Team برای بازیکنان قدیمی آشناست. اما برای کسانی که اطلاعی از آن ندارند، باید گفت که ساخت یک تیم به طور کل در دستان شما قرار می گیرد. از انتخاب و خرید بازیکنان گرفته تا نحوه مدیریت آن ها در زمین بازی، همه به دوش شما قرار دارد.

می توانید ستاره های فوتبال را کنار هم جمع کنید و یک تیم بزرگ تشکیل دهید یا اینکه بازیکنان با استعداد و نوجوان را پرورش دهید تا ستاره های چند سال بعد شوند و با استفاده از فروش آن ها کسب درآمد کنید. هر آنچه که به عنوان یک مربی و مدیر حرفه ای فوتبال فکر کنید، در این بازی امکان پذیر است.

از بین بیش از 10 هزار بازیکن و 500 تیم، قطعا می توانید یک تیم رویایی شکل دهید و با دیگران وارد مسابقات شوید.

در مورد کنترل بازی باید روی چندین پلتفرم مختلف تجربه داشت تا بررسی منصفانه ای ارائه داد. اتصال کنترلر به آیپد اندکی مشکل ساز شده اما تبلت های دیگر مشکل بزرگی را تجربه نمی کنند. مجموعا، دو مدل برای کنترل بازیکنان قرار داده شده که یکی برای حرفه ای ترهاست. اگر آشنایی زیادی با سیستم پاس کاری و انجام تکنیک های متنوع در زمین ندارید به شما کنترل ساده تر را پیشنهاد می کنیم.

هنگام نصب بازی توجه داشته باشید که حداقل 1.5 گیگابایت فضای خالی در اختیار داشته باشید. گرافیک بازی حجم بسیاری را اشغال می کند و آپدیت های پشت سر هم ممکن است به مقدار فضایی که بازی اشغال کرده اضافه کنند.

پرداخت های درون برنامه ای پوینت ها یا امتیازات برای باز کردن بخش های مختلف بازی هستند. اگر علاقه دارید که فراتر از Ultimate Team را تجربه کنید باید بهایی بپردازید (از 3 دلار برای 300 امتیاز تا 100 دلار برای 10 هزار امتیاز)، اما به طور مجموع، کلیات بازی به رایگان در اختیار شما قرار دارد.

FIFA 15

FIFA 15

سازنده: EA Sports قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، ویندوزفون و iOS حجم: 1200 مگابایت زبان:

در ادامه مطلب می توانید تصاویر این بازی را مشاهده کنید.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (44 مورد)
  • امیرحسین
    امیرحسین | ۹ اسفند ۱۳۹۴

    آقا سلام. من این بازی رو روی سرفیس 4 نصب کردم ولی به سرور وصل نمیشه. به اینترنت هم وصل هستم. سرعت اینترنت ام هم خیلی بالاست.... مشکل چیه؟؟؟

  • محمد رضا
    محمد رضا | ۹ بهمن ۱۳۹۳

    آقا این بازی انلاینه من گوشیم نت نداره تو بازه میره ارور میده که وصل نیست به اینترنت

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی