ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل احتمالاً در بهمن ماه ساعت هوشمندش را به بازار عرضه می کند

شاید در شب معرفی آیفون ۶ و البته Apple Watch، بسیاری از افراد از اینکه نمی توانند همزمان با آیفون جدید، ساعت هوشمند اپل را هم خریداری کنند ناامید شده باشند. اما از زمان دقیق ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۳ مهر ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

شاید در شب معرفی آیفون ۶ و البته Apple Watch، بسیاری از افراد از اینکه نمی توانند همزمان با آیفون جدید، ساعت هوشمند اپل را هم خریداری کنند ناامید شده باشند. اما از زمان دقیق عرضه آن هم صحبتی به میان نیامد و تنها به 'اوایل سال ۲۰۱۵' اشاره شد.

اما بر اساس اطلاعاتی که به تازگی از سوی یکی از افراد نزدیک به اپل درز کرده، ساعت هوشمند این شرکت احتمالا در میانه ماه فوریه ۲۰۱۵ (اواخر بهمن ماه) عرضه می شود. بسیاری از شما می دانید که این روز به چه تاریخ خاصی نزدیک است. برنامه اپل، عرضه ساعت در سال جاری میلادی بوده اما ظاهرا مشکلات نرم افزاری و البته طراحی بی نقص نسخه ای متفاوت از iOS برای آن، مانع این مساله شده است.

اگر به یاد داشته باشید، اپل حرفی از خصوصیات سخت افزاری ساعتش هم به میان نیاورد. اما طبق گفته ها، این نسخه با ۵۱۲ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی ساخته شده، مجهز به بلوتوث است و قابلیت اتصال به شبکه WiFi را نیز دارد. اپل قیمت گذاری را از ۳۴۹ دلار برای نسخه استاندارد ساعت آغاز کرده اما احتمالا قیمت نسخه های اختصاصی تر و البته نسخه هایی از آن که بدنه‌شان از طلا ساخته شده است تا هزاران دلار قیمت گذاری خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (42 مورد)
  • Bardia
    Bardia | ۴ مهر ۱۳۹۳

    عاغا یه سوال ، اینا رو میشه به گوشی های آندروید هم وصل کرد ؟ :-?

    یا مثلا ساعت های سامسونگ و ... رو میشه به Sony z1 وصل کرد ؟

  • Behnam
    Behnam | ۳ مهر ۱۳۹۳

    ای بابا. دیجیاتو توروخدا یه فکری به حال این سه هیچ عقبا بکن. دیگه حتی نمیشه نزدیک کامنت ها هم اومد. بخدا دموکراسی بدیش همینه ها. این اوگرها هی ور بزنن ما هم هیچ غلطی نتوانیم بکنیم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی