ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل iOS 8.0.2 را برای رفع باگ های نسخه های پیشین ارائه کرد

این دومین تلاش اپل است. در iOS 8 و بسته به روز رسانی اول آن 8.0.1 باگ های مختلفی دیده می شد. در نسخه اصلی که بخاطر مشکلات متعدد اثری از HealthKit نبود و در ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۴ مهر ۱۳۹۳ | ۱۱:۳۰

این دومین تلاش اپل است. در iOS 8 و بسته به روز رسانی اول آن 8.0.1 باگ های مختلفی دیده می شد. در نسخه اصلی که بخاطر مشکلات متعدد اثری از HealthKit نبود و در آپدیت اول نیز مشکلاتی همچون قطعی شبکه و مشکل تاچ آی دی وجود داشت.

به گفته یکی از سخنگویان اپل تنها ۴۰ هزار آیفون ۶ یا ۶ پلاس پس از دریافت آپدیت دچار مشکل شده اند. هر چند این عدد بزرگی به نظر می رسد اما در قیاس با میزان فروش ۱۰ میلیونی اپل در هفته اول که هنوز هم در حال رشد است، تقریبا هیچ است.

نسخه 8.0.2 هم اکنون عرضه شده و پیش بینی می شود در کنار رفع باگ های آپدیت پیشین، مشکلات HealthKit و کیبرد های جانبی نیز در آن رفع شده باشد.

آپدیت مزبور از طریق آیتونز و همچنین ابزارهای مبتنی بر iOS در دسترس است. اما اگر اعتماد کافی به نسخه جدید هم ندارید می توانید اندکی صبر کنید تا از کارکرد صحیح این نسخه هم آگاه شوید.

ios-801

برخی کاربران در شبکه های اجتماعی از رفع نواقص پیشین در این نسخه تازه خبر می دهند. اما این پست ممکن است با نظرات و تجارب اختصاصی شما که پای این مطلب می گذارید به روز شود. اگر آیفون یا آیپد خود را به iOS 8.0.2 ارتقا دادید لطفا ما را از مشکلات یا رفع باگ هایی که در این نسخه مشاهده می کنید، در کامنت ها آگاه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (95 مورد)
  • علي
    علي | ۶ فروردین ۱۳۹۴

    ببخشيد من ميخام برا اي پدم اي او اس ٨.٢ دانلود و نصب كنم ، ميخاستم بپرسم
    مشكلي إيجاد نميشه برنامه هام يا عكس هام پاك نميشن،لطفا جواب بدين

  • بیتا رحیم خانی
    بیتا رحیم خانی | ۲۹ اسفند ۱۳۹۳

    روز 30 بهمن 1393 یعنی درست یک ماه پیش از فروشگاه مرکز اپل ایران تو بازار موبایل خیابان جمهوری یک گوشی اپل ایفون 6 - 64 گیگ به قیمت 2 میلیون و هفتصد هزار تومان خریدم که کاش دستم میشکست و نمی خریدم چون از همون روز اول هنگ کرد و الان روزی 6 بار ریستارت میشه و هنگ می کنه و هیچ کدوم از کارهایی که گفتن مثله آپدیت آی او اس به ورژن 8.0.2 و ریست فکتوری و ... اثر نکرده و تازه برخورد فروشندگان که با پوزخند به من گفتن این فقط شانس شما بوده بیشتر از همه چی منو عصبانی کرده یعنی در مقابل فروش یک جنس بی کیفیت هیچ مسئولیتی هم قبول نکردن - من تمام برادر زاده هام آیفون 4 و 5 داشتن و همش از این گوشی تعریف می کردن منم گول خوردن برای دخترم خریدم ولی واقعا اپل مثل فروشندگان موبایل داخلی یک دزد بیشتر نیست و دیگه تا آخر عمرم سراغ این مارک نمی رم حالا هر چی هم هرکی میخواد تبلیغ کنه تا اینن بلا سرتون نیاد که پول سه تا گوشی رو بدید یک گوشی و مثله پاره آجر براتون دربیاد حال منو درک نمی کنید

  • مهران
    مهران | ۲۲ دی ۱۳۹۳

    دوستان من آپديت كردم فايو اس مصرف باطريم خيلي زياد شده و دير هم شارژ ميكنه چند جا هم نشون دادم ميگن نميدونيم مشكلش چيه اگه كسي نظري داره بگه . مرسي

  • samira
    samira | ۷ آبان ۱۳۹۳

    سلام
    لطفا کمکم کنید
    منم به ios 8.2 ارتقا دادم گوشیمو
    الان گوشیم رفته رو حالت زوم
    دیگه نمیتونم رمزمو بزنم
    تاچ ای دیمم کار نمیکنه
    نمیدونم چطوری درستش کنم
    ریست هم نمیشه
    لطفا یکی کمک کنه

  • حسين
    حسين | ۲ آبان ۱۳۹۳

    سلام،من به 8.1 آپديت كردم گوشيم ٥اس هستش خيلي باگ داره،اپستور مشكل داره هنگ هم داره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی