ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فروش اکس باکس وان در ژاپن فراتر از فاجعه است

اگر شما هم فکر می کنید که عرضه اکس باکس وان در ژاپن فاجعه بار بود، چندان بی راه نمی اندیشید اما بدتر از آن زمان، این چند روز اخیر بوده. کنسول مایکروسافت نه تنها ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۵ مهر ۱۳۹۳ | ۰۲:۰۰

اگر شما هم فکر می کنید که عرضه اکس باکس وان در ژاپن فاجعه بار بود، چندان بی راه نمی اندیشید اما بدتر از آن زمان، این چند روز اخیر بوده. کنسول مایکروسافت نه تنها فروش ناامید کننده ای در روزهای ابتدایی داشت، بلکه در ادامه هم به طرز تراژیکی مردم ژاپن نسبت به اکس باکس وان بی اهمیت هستند.

در 4 روز ابتدایی عرضه کنسول در ژاپن، مایکروسافت 25,674 واحد فروش داشت. در مقایسه، اکس باکس 360 در 2 روز ابتدایی عرضه اش در سال 2005، و نه 4 روز، 60 هزار واحد فروخت. اما یک هفته بعد، از ژاپن گزارش می رسد که وان چیزی حدود 3 هزار واحد فروخته در حالی که پلی استیشن 3 حداقل 2 برابر و پلی استیشن 4، هشت برابر بیشتر فروخته.

هفته سوم، مایکروسافت فقط و فقط 1,314 اکس باکس وان به دست مشتریان رسانده. فروش اکس باکس 360 هم روز به روز به رقم 0 نزدیک تر می شود.

مایکروسافت تبلیغات تلویزیونی در ژاپن را هنوز شروع نکرده و تنها به نمایش کنسول در نمایشگاه ها و فروشگاه های بزرگ بسنده کرده. مردم در ژاپن به ندرت می دانند که اکس باکس وان چیست و آیا بازی برای سلیقه ی بسیار متفاوت آن ها دارد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (58 مورد)
  • shayan_Q9
    shayan_Q9 | ۵ مهر ۱۳۹۳

    خیلی میشه توضیح داد ولی در کل XBONE این نسل رو باخت و تموم شدس! (من خودم الان هم x360 هم ps4 )
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    1- بازی های انحصاری
    2-استدیو های بازی سازی سونی
    3-قدرت پردازش بالا
    به نظر خودم دلایل پیروزی ps4 بوده!

  • موریارتی
    موریارتی | ۵ مهر ۱۳۹۳

    به نظرم دلیل اینکه ایکس باکس وان فروش موفقیت آمیزی نسبت به ps4 نداره ، تقصیر خود مایکروسافته. اول کار اینقدر محدودیت های عجیب و غریب روی کنسولش گذاشت ( همیشه باید به اینترنت وصل باشید تا بتونید بازی کنید، کینکت حتما" باید بخرید ، بازی دست دوم نمیشه و... ) که در حال حاضر با اینکه مجبور شد اونا رو برداره ، ولی جو منفی ایجاد کرد. حتی بین طرفدارای دو آتیشه ی ایکس باکس.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی