ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با Studio Design، عکس های خود را خلاقانه ویرایش کنید

اگر از علاقه مندان به عکاسی با موبایل هستید، مطمئنا با اپلیکیشن های ویرایشگر تصویر مثل Photoshop و Instagram و نمونه های مشابه کار کرده اید؛ ابزارهایی که به شما اجازه دستکاری در تصاویر را ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ مهر ۱۳۹۳ | ۱۶:۲۰

اگر از علاقه مندان به عکاسی با موبایل هستید، مطمئنا با اپلیکیشن های ویرایشگر تصویر مثل Photoshop و Instagram و نمونه های مشابه کار کرده اید؛ ابزارهایی که به شما اجازه دستکاری در تصاویر را می دهند تا از لحاظ بصری زیباتر و چشم نوازتر به نظر برسند. این روزها که اکثر تلفن های هوشمند دارای دوربین های قدرتمندی شده اند، عکاسی با موبایل هم بیشتر از پیش رونق یافته و همین باعث شده که اپلیکیشن های مدیریت و ویرایش تصاویر هم روز به روز بیشتر شوند.

بارها شده که عکسی را با موبایل گرفته اید اما آن طوری که می خواستید به دلتان ننشسته؛ یا زیادی تاریک و مات بوده، یا از لحاظ رنگ بندی مشکل داشته یا نیاز به وجود یک متن یا افکت در عکس احساس می شده. Studio Design با شعار " عکس های خود را ریمیکس کنید " آمده تا پاسخگوی این نیاز شما باشد و فرصتی برای خلاقیت در اختیارتان قرار دهد.

استودیو دیزاین یک ویرایشگر تصویر آنلاین با شبکه اجتماعی مختص به خود است. در شبکه آن شما قادرید پروفایل شخصی خود را بسازید، عکس هایتان را با دیگران به اشتراک گذاشته و آثار کاربران دیگر را ببینید. پس از ساخت پروفایل کاربری، با مراجعه به منوی Feed می توانید تصاویر ویرایش شده دیگر کاربران را مشاهده کرده، آنها را فیو کنید یا برای آنها نظر بگذارید. در بالای همین صفحه بخشی وجود دارد که تصاویر Remix شده محبوب در ارتباط با سوژه ای خاص را جمع آوری کرده، مثلا اگر الان استودیو دیزاین را نصب کنید، خواهید دید که عکس های ادیت شده با موضوع پاییز روی بورس است.

Studio Design 3

در این اپلیکیشن ادیتور تصویری کاملی را هم در اختیار دارید. با انتخاب عکس از گالری یا تصویری که همان لحظه با دوربین می گیرید، می توانید شروع به ایجاد تغییرات در آن کنید. به غیر از امکانات مرسوم اپلیکیشن های ویرایشگر مثل تنظیم روشنایی، رنگ، کادر و ... به شما امکان اضافه کردن Overlay های مختلف برای پر کردن عکس داده شده. این Overlay ها شامل دو دسته Basic ( اشکال هندسی، خطوط، قاب ها، متن های گرافیکی و ... ) و Misc ( شکل های آماده و وکتورها و ... ) تقسیم بندی شده اند. اگر هم فکر می کنید تعدادشان کم است، با مراجعه به منوی Idea دریایی از Overlay های جدید پیش روی شماست.

نکته ی قوت این اپلیکیشن، رابط کاربری ساده و جمع و جور آن است که کاربر را به استفاده از آن ترغیب می کند. ویرایش تصاویر در آن راحت بوده و همه افراد، از گرافیست های حرفه ای گرفته تا مبتدی ها، با آن به راحتی کار می کنند. استودیو دیزاین اپلیکیشنی رایگان است، با این وجود برخی از امکانات آن را باید خریداری کنید. اگر دوست دارید تصاویر خلاقانه طراحی کنید، پیشنهاد می کنیم استودیو دیزاین را از دست ندهید.

Studio Design

Studio Design

سازنده: Overlay Studio قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 27 / 11 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • nafas
    nafas | ۱۴ مهر ۱۳۹۳

    bad nist vali man ye barname mikhastam k karamo rahat kone vali merc inam khobe

  • sam_jamshidi
    sam_jamshidi | ۵ مهر ۱۳۹۳

    رفت برا دانلود چون برا عکاسی خیلی خوبه منم که عکاس :)

  • LG Forever
    LG Forever | ۵ مهر ۱۳۹۳

    از این جور برنامه ها خیلیه همشونم عالین به نظر من یه 2 3 تا از این برنامه ها تو گوشیت داشته باشی مشکل عکس برداریت حل میشه

  • bahram
    bahram | ۵ مهر ۱۳۹۳

    یه نصفه روز نبودیما...
    ببین دیجیاتو چند تا خبر گذاشته!!
    مرسی دیجیاتو

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی