ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تاکسی یاب
نرم افزار و اپلیکیشن

تاکسی یاب؛ سفارش تاکسی از طریق اپلیکیشن وارد ایران می شود

چندی پیش سرویسی به نام Uber در آمریکا راه اندازی شد. اوبر ایده ساده ای داشت: سفارش تاکسی به کمک اپلیکیشن موبایل. این استارت آپ خیلی سریع به محبوبیت رسید و با رشد خیره کننده ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۶ مهر ۱۳۹۳ | ۲۲:۳۶

چندی پیش سرویسی به نام Uber در آمریکا راه اندازی شد. اوبر ایده ساده ای داشت: سفارش تاکسی به کمک اپلیکیشن موبایل. این استارت آپ خیلی سریع به محبوبیت رسید و با رشد خیره کننده اش موفق شد سرویس خود را کشور های دیگری نیز راه اندازی نماید.

ایده اوبر به سرعت فراگیر شد، به نحوی که شرکت های بسیاری در سراسر جهان تلاش کردند مجموعه ای شبیه آن را در کشور خود راه اندازی نمایند. در این میان خوشبختانه ایران هم بی نصیب نمانده و قرار است به زودی «تاکسی یاب» تجربه ای متفاوت از حمل و نقل را با خود به کشورمان بیاورد.

با استفاده از تاکسی یاب شما می توانید از طریق اپلیکیشن موبایل، آژانس خود را سفارش دهید. آژانسی که البته با دیگر خودرو ها اندکی تفاوت دارد. کلیه ماشین های مجموعه تاکسی یاب، قرار است به اینترنت پر سرعت مجهز باشند. از این طریق در طول مسیر و پشت ترافیک های نفس گیر شهری همچون تهران، شما می توانید با آرامش به دنیای مجازی متصل شوید و به انجام کارهای خود بپردازید.

اپلیکیشن تاکسی یاب عملکرد جالبی دارد. به محض ثبت درخواست مشتری، مبدا و مقصد بر روی دستگاه رانندگان مجموعه نقش می بندد. پس از اعلام آمادگی راننده نسبت به درخواست ارسالی، عکس وی به همراه مشخصات و زمان تقریبی رسیدنش، به مشتری اعلام می گردد.

تاکسی یاب تا چند روز دیگر به صورت رسمی لانچ می شود، اما تا آن زمان اگر دوست داشته باشید می توانید در طرح آزمایشی این مجموعه شرکت کرده و به رایگان در شهر تهران جا به جا شوید. برای این منظور باید به سایت تاکسی یاب رفته و ایمیل خود را به ثبت رسانید. توجه داشته باشید که برای شرکت در طرح رایگان تاکسی یاب نیاز است تا مبدا و یا مقصد شما در یکی از مناطق ۲ یا ۵ تهران قرار داشته باشد.

در اینکه تکنولوژی باعث پیشرفت جوامع می شود، هیچ شکی وجود ندارد. اما پیاده سازی ایده ای همچون «تاکسی یاب» در ایران اندکی رؤیایی به نظر می رسد. در صورتی که چنین طرحی با موفقیت راه اندازی شود، هزینه های سوخت و انرژی کاهش می یابد، با راه یابی درست مسیر ها کوتاه می شود و از همه مهمتر مسافر با اعصابی راحت به مقصد می رسد.

بر اساس شنیده ها سرمایه گذاری خوبی بر روی «تاکسی یاب» صورت پذیرفته است، که همین موضوع می تواند ما را اندکی نسبت به آینده این سرویس امیدوار نماید. پس از راه اندازی تاکسی یاب تلاش می کنیم گزارشی ویژه را از این مجموعه تهیه کنیم و تجربه خود را از سفر با یکی از ماشین های این شرکت با شما به اشتراک گذاریم.

نظر شما چیست؟ آیا ایران آنقدر پیشرفت کرده است که تکنولوژی در بطن جامعه ش ریشه بدواند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (49 مورد)
  • محمد
    محمد | ۱۶ مرداد ۱۳۹۴

    یه سوال....
    مثنکه مسافر باید اکانتش رو شارژ کنه و پول بعدا به حساب راننده واریز میشه.
    راننده چجوری باید ثابت کنه که مسافر رو تا مقصد رسونده؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی