ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون ۶ پلاس به شرطی خم می شود که بدانید از کجا فشار وارد کنید

حتما شما هم داستان خم شدن آیفون ۶ پلاس را شنیده اید؛ در ویدیویی که چندی پیش برای شما منتشر کردیم به خوبی این موضوع نشان داده شد. اما اپل در واکنش به این ویدیوها ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۷ مهر ۱۳۹۳ | ۰۲:۰۰

حتما شما هم داستان خم شدن آیفون ۶ پلاس را شنیده اید؛ در ویدیویی که چندی پیش برای شما منتشر کردیم به خوبی این موضوع نشان داده شد. اما اپل در واکنش به این ویدیوها موضوع را در این حد بزرگ ندید و با باز کردن درب های محل تست دستگاه های خود به روی خبرنگاران، سعی کرد کمی از جو منفی علیه خود بکاهد. همچنین طی اطلاعیه ای اعلام کرد که آیفون های خم شده را با نمونه های جدید تعویض خواهد کرد.

Reinforcement-bar-is-too-close-to-the-cutouts

اما برای خم کردن آیفون ۶ پلاس باید به یک نکته توجه کرد و آن، دانستن محل دقیق وارد کردن فشار است. برای این کار با نگاهی به تصویر آیفون ۶ پلاس باز شده توسط iFixit متوجه می شویم که فبلت یاد شده، در قسمتی که تلفن دکمه های کنترل صدا قرار دارد، دارای بدنه ضعیف است.

How-Hilsenteger-easily-bent-the-iPhone-6-Plus

مجددا به ویدیوهای یاد شده نگاهی داشته باشیم: اپل فشاری حدودا ۲۲ کیلوگرمی و آن هم در وسط آیفون ۶ پلاس وارد می کند و به این ترتیب دستگاه خم نمی شود. اما نه مقدار و نه محل آن، برای خم شدن این دستگاه کافی نیست و باید در چهار گوشه دستگاه و با قدرت حدودا ۴۰ کیلوگرمی به آن فشار وارد کرد تا این گجت تغییر شکل دهد. در ویدیویی که Unbox Therapy منتشر کرده می بینیم که لوئیس هلسنتیجر انگشتان خود رد در محل های خاصی که دستگاه نقص مقاومت دارند فشار می دهد و نه مرکز آن.

به هر حال این اتفاقی است که نقل تمام شبکه های اجتماعی شده و ویدیوهای تست این آسیب پذیری دست به دست می چرخد و تقریبا می توان گفت حتی افرادی که در فضای مجازی حضور ندارند هم از این مشکل با خبر شده اند. هیچ بعید نیست بعد از این اتفاق، به طور رسمی تست خم شدن هم به آزمایشات سقوط در آب و ارتفاع که از تلفن ها و تبلت های هوشمند گرفته می شود هم اضافه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (90 مورد)
  • Afshin
    Afshin | ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

    منکه میخوام بخرم ب این چیزا هم کاری ندارم... اگه قرار بود ادم با ۴ تا ویدئو نظرش رو سری عوض کنه همون ۱۱۰۰ دستش بگیره بهتر!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی