ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

Tehran Streetview؛ نمای 3 بعدی خیابان های تهران را در جیب خود داشته باشید

اپلیکیشن های بسیاری توسط توسعه دهندگان بزرگی چون گوگل و اپل عرضه می شوند که به علت محدودیت های جغرافیایی هیچ کاربردی برای ما ندارند اما دلیل نمی شود که ایده های بکر را در ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ مهر ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۳

اپلیکیشن های بسیاری توسط توسعه دهندگان بزرگی چون گوگل و اپل عرضه می شوند که به علت محدودیت های جغرافیایی هیچ کاربردی برای ما ندارند اما دلیل نمی شود که ایده های بکر را در موقعیت مکانی خودمان به کار نگیریم و اپلیکیشن کارآمدی نسازیم.

تیم نیک اپس، اخیرا اپلیکیشن Tehran Streetview را منتشر کرده که به نوعی می تواند جایگزین Google Streetview برای شهروندان تهرانی باشد. شیوه کارکرد این برنامه ساده است و قابلیت های مطلوبی در اختیار قرار می دهد. می توانید نقشه را باز کنید و هر نقطه ای از شهر را تماشا کنید یا با جستجو، به نتیجه برسید.

com.nikapps.streetview.tehran0

در حالت عادی و بدون پرداخت هیچ مبلغی، می توانید از اغلب ویژگی های برنامه استفاده کنید. تمامی عکس ها به صورت رایگان در دسترس هستند و در صورت اتصال به اینترنت، هر کجای نقشه را که لمس کنید و نگه دارید به شما نمایش داده می شود. تصاویر با کیفیت مناسبی در نسخه عادی قرار گرفته اند و اگر تمایل به تعداد پیکسل بیشتر و طبعا شفافیت بیشتر دارید، باید نسخه ویژه را با قیمت 1450 تومان خریداری کنید.

نسخه ویژه قابلیت های متعددی دارد که آن را نسبتا ارزشمند می کند. تصاویر HD، ذخیره تصاویر و مشاهده آن ها به صورت آفلاین و یک نقشه کاملا آفلاین، 3 ویژگی مهمی هستند که با پرداخت 1450 تومان دریافت می کنید. البته، نقشه آفلاین کاربرد زیادی ندارد و اگر تهران را درون تلفن همراه خودتان ندارید، بی منفعت نیست که در کنار دریافت تصاویر HD، یک نقشه هم دریافت کنید.

البته با توجه به اینکه شهرنمای تهران روی چندین پلتفرم مختلف اندرویدی آزمایش شده، باید گفت که کرش کردن یکی از مشکلات معمول اپلیکیشن است. قابلیت حرکت به سوی عقب و جلو در حین مشاهده تصاویر هم فعلا غیر فعال است اما باید اعتراف کرد که آرشیو عکس ها به شکل قابل توجهی عظیم است. هر جای تهران، حتی اغلب کوچه های بن بست هم حتی قابل مشاهده هستند.

شهرنمای تهران

شهرنمای تهران

سازنده: سیر و سفر قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 8.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • vahid
    vahid | ۲ اسفند ۱۳۹۳

    http://map.tehran.ir/

    به صورت آنلاین تو سایت شهرداری هست. من که کیف کردم

  • reza
    reza | ۸ مهر ۱۳۹۳

    ای کاش اینا و هنچنین سازنده های اپلیکیشن ترافیک تهران به جای ساخت اپلیکیشن با گوگل همکاری میکردن

  • گراندوم
    گراندوم | ۷ مهر ۱۳۹۳

    بروبچ بیاین برای اینکه جمعمون صمیمی تر بشه محل زندگی خودمون رو بگیم که هم همدیگرو بیشتر بشناسیم و هم دیجیاتو گستردگیش رو درک کنه؟

  • LG Forever
    LG Forever | ۷ مهر ۱۳۹۳

    کاش میشد زنده 3 بعدی تهرانو ببینی :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی