ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

خرید روز: دوربین Fujifilm FinePix AX550 و پرینتر چند کاره Samsung SCX 4655HN

امروز با گشت و گذاری در فروشگاه های متفاوت آنلاین ایرانی با گزینه های گوناگون و جذابی مواجه شدیم و از بین آنها دو گزینه را که هم تخفیف مناسبی به آنها تعلق گرفته بود و هم می ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۸ مهر ۱۳۹۳ | ۱۵:۳۰

امروز با گشت و گذاری در فروشگاه های متفاوت آنلاین ایرانی با گزینه های گوناگون و جذابی مواجه شدیم و از بین آنها دو گزینه را که هم تخفیف مناسبی به آنها تعلق گرفته بود و هم می توانند برای عموم کاربردی محسوب گردند را برگزیدیم.

این گزینه ها عبارتند از دوربین دیجیتالی Fujifilm FinePix AX550 و پرینتر چند کاره SCX 4655HN از سامسونگ، در ادامه ی مطلب با دیجیاتو همراه باشد.

۱- پرینتر چند کاره Samsung SCX 4655HN

2

این محصول سامسونگ توان چاپ سیاه سفید بر روی کاغذ A4 و با رزلوشن ۱۲۰۰ در ۱۲۰۰ dpi را داراست و می تواند ۲۴ صفحه را در هر دقیقه پرینت نماید. از سایر قابلیت های آن می توان به امکان اسکن با رزلوشن اپتیکال ۶۰۰ در ۶۰۰ dpi و رزلوشن دیجیتال ۴۸۰۰ در ۴۸۰۰ dpi اشاره کرد. همچنین این پرینتر توانایی کپی صفحات و ارسال فکس را نیز با خود برای کاربران به همراه می آورد.

قیمت محصول: ۷۹۵.۰۰۰ تومان

قیمت تخفیف خورده: ۶۰۵.۰۰۰ تومان

فروشگاه عرضه کننده: eSafir.com

 

۲- دوربین Fujifilm FinePix AX550

fujifilm

 

دوربین دیجیتال FinePix AX550 از فوجی فیلم یک محصول اقتصادی و بسیار کوچک محسوب می شود که می تواند نیاز افراد در ثبت تصاویر دیجیتال خانگی را برطرف نماید. از مشخصات این محصول می توان به حسگر CCD شانزده مگاپیکسلی، بزرگنمایی اپتیکال ۵X، فیلمبرداری HD با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه، نمایشگر ۲.۷ اینچی و پشتیبانی از کارت حافظه SD اشاره کرد.

قمیت محصول: ۱۶۹.۰۰۰ تومان

قیمت تخفیف خورده: ۱۳۹.۰۰۰ تومان

فروشگاه عرضه کننده: دیجی کالا

توضیح مهم: توجه داشته باشید که دیجیاتو در قبال عملکرد فروشگاه های ذکر شده هیچگونه مسئولیتی ندارد و انتخاب آنها صرفاً بر اساس برخورداری از نماد اعتماد الکترونیک صورت گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • LG Forever
    LG Forever | ۸ مهر ۱۳۹۳

    این بخش خیلی خوبه بچه ها پرینتر میخوام همین پرینتره چه طوره ؟؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی