ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

طراحی یک نسخه سفارشی از لکسوس توسط ویل آی ام

شرکت لکسوس نسخه ای سفارشی از Lexus NX SUV را با همکاری هنرمند آمریکایی Will.i.am طراحی کرده است. این نسخه سفارشی هفته گذشته در نمایشگاهی در پاریس در معرض نمایش گذاشته شد. این اتومبیل به ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۸ مهر ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

شرکت لکسوس نسخه ای سفارشی از Lexus NX SUV را با همکاری هنرمند آمریکایی Will.i.am طراحی کرده است. این نسخه سفارشی هفته گذشته در نمایشگاهی در پاریس در معرض نمایش گذاشته شد.

این اتومبیل به چهار لنز عریض در چهار سمتش مجهز شده که زاویه دید هر یک ۱۸۰ درجه است. با کمک این چهار لنز تصاویر و ویدئوهای پانوراما در حال حرکت قابل ثبت هستند. همچنین تصاویر ثبت شده توسط این ماشین دوربین نما، از طریق تلفن هوشمند و توسط بلوتوث، در دسترس راننده یا سرنشینان هستند.

در این نمونه یک محل شارژ بی سیم نیز در داخل اتاق و وسط ماشین تعبیه شده که سرنشینان می توانند حین حرکت برای شارژ بی سیم تلفن های هوشمند خود از آن بهره ببرند.

به گفته لکسوس از این مدل تا به حال تنها یک مدل ساخته شده که هفته گذشته در پاریس به نمایش در آمد. این نسخه مخصوص NX 200t F Sport نامگذاری شده.

در این مدل علاوه بر دوربین ها و شارژر بی سیم، اسپیکرهای متعدد و قدرتمندی نیز تعبیه شده است. سیستم صدای عالی در این مدل ۱۰ اسپیکر Pioneer با سیستم صدای سوراند را شامل می شود که اسپیکرهای ۱۶ سانتی متری در جلو و درون درها و اسپیکرهای ۶٫۵ سانتی متری در بخش عقب تعبیه شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • shayan_Q9
    shayan_Q9 | ۹ مهر ۱۳۹۳

    احسنت! خیلی هم اسپرت و مجلسی! :) =)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی