ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل واچ احتمالا تا فوریه و با صفحه نمایشی کوچکتر از آنچه دیده شده بود عرضه خواهد شد

اپل به تازگی ویدئوی ۱۰ و نیم دقیقه ای جدیدی از ساعت هوشمندش را در یوتیوب گذاشته که به نظر می رسد اندازه صفحه نمایش ساعت در این ویدئوی جدید کوچکتر از قبل است. در ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۹ مهر ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

اپل به تازگی ویدئوی ۱۰ و نیم دقیقه ای جدیدی از ساعت هوشمندش را در یوتیوب گذاشته که به نظر می رسد اندازه صفحه نمایش ساعت در این ویدئوی جدید کوچکتر از قبل است. در واقع در ویدئوهایی که پیش از این توسط اپل به نمایش در آمده بود، اندازه صفحه نمایش اندکی بزرگتر بوده است.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Apple - Apple Watch - Introducing Apple Watch.mp4"]

 

البته شکی نیست که ویدئوهای اولیه از ساعت اپل، انیمیشن های سه بعدی رندر شده بودند، اما جالب است که به این نکته در رندرهای اولیه توجهی نشده است.

Byz_NH9CIAA0Cib

کاربری در توئیتر -احتمالا با کمک حافظه تصویری فوق العاده ای که داشته- توانسته این نکته ظریف را کشف کند.

ساخت ساعت اپل احتمالا در ژانویه شروع می شود؛ اما آیا باید در فوریه منتظر ورود آن به بازار بود؟

در زمان معرفی AppleWatch، اپل هیچ صحبتی از زمان دقیق عرضه این محصول به بازار به میان نیاورد. تنها به 'اوایل ۲۰۱۵' اشاره شد. اما شایعاتی به گوش میرسد که نشان می دهد اپل کار ساخت ساعت را تا ژانویه شروع خواهد کرد. البته پیش از این زمان ساخت در نوامبر پیش بینی شده بود، اما ظاهرا مشکلاتی در راه است که اپل زمان آغاز ساخت ساعت ها را تا ژانویه عقب انداخته است.

این اخبار در سایت Apple Daily که سایتی تایوانی است منتشر شده. البته گزارش این سایت اندکی متناقض به نظر می رسد. در این سایت گفته شده اپل ساخت ساعت هایش را از ژانویه شروع می کند اما این محصولات از فوریه به بازار عرضه می شوند. به نظر نمیرسد که یک ماه زمان کافی ای برای ساخت و عرضه جهانی محصولی مانند ساعت هوشمند آن هم از سوی اپل باشد.

در مقام مقایسه، اپل تولید گوشی هایش را سه ماه پیش از عرضه جهانی آغاز می کند. بنابر این این بخش از گزارش سایت تایوانی 'اپل دیلی' که از زمان عرضه سخن گفته، چندان واقع گرا نیست. در صورتی که اپل ساخت ساعت هایش را در ژانویه شروع کند زودتر از آوریل (بهار سال آینده) خبری از Watch نخواهد بود.

اما بخش جالب خبر این سایت آنجاست که گفته Quanta تنها تولید کننده ساعت های اپل خواهد بود. پیش از این در رابطه با این موضوع نیز گزارش هایی به گوش می رسید و به نظر میرسد Foxconn و Inventec هم بخواهند وارد بازی ساخت ساعت های اپل شوند. در این مرحله، Quanta گفته که در مرحله استخدام کارکنان تازه است تا مجموع کارکنانش به ۴۰ هزار نفر برسد.

بنابراین ما کماکان مطمئن نیستیم که منظور اپل از 'اوایل ۲۰۱۵' دقیقا چه زمانی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • bahram
    bahram | ۱۰ مهر ۱۳۹۳

    خدا کنه ساعتش مثل گوشیش نشه :(

  • LG Forever
    LG Forever | ۹ مهر ۱۳۹۳

    یعنی چی ؟؟!!! میخواد یه چیز دیگه به دست مردم !!!!!!!!

  • bahram
    bahram | ۹ مهر ۱۳۹۳

    سوتی در این حد!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی