ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با Voice Changer، روی صدایتان افکت های عجیب و خنده دار بیندازید

همیشه وقتی که حالمان خوش نیست یا بی حوصله ایم، چیزهای کوچکی وجود دارند که با کمک آنها می توانیم حالمان را دگرگون کنیم. بازی های رایانه ای از جمله آنهایند؛ بازی هایی کوچک که موجب تحولی بزرگ در روحیاتمان شده و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ مهر ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

همیشه وقتی که حالمان خوش نیست یا بی حوصله ایم، چیزهای کوچکی وجود دارند که با کمک آنها می توانیم حالمان را دگرگون کنیم. بازی های رایانه ای از جمله آنهایند؛ بازی هایی کوچک که موجب تحولی بزرگ در روحیاتمان شده و کمک می کنند تا روزی را که قرار بوده با کسلی و بی حوصلگی بگذرانیم، به یکی از شادترین و سرگرم کننده ترین روزهایمان تبدیل شود.

Voice changer از جمله آنهاست؛ یک اپلیکیشن/بازی جالب برای ضبط صداها و گذاشتن افکت های مختلف بر روی آن. پس از اینکه در این بازی صدای خود را ضبط کردید، 24 افکت مختلف در اختیار شماست تا صدایتان را با آن تغییر دهید؛ افکت هایی مثل صدای روبات، سنجاب، گوسفند، افکت تماس تلفنی، پژواک صدا در غار یا حتی بر عکس کردن صدا.

بعضی از این افکت ها چنان تغییر مضحکی در صدایتان ایجاد می کنند که اگر به خود بیایید، خودتان را در حال اشک ریختن و غلط زدن روی زمین از شدت خنده خواهید یافت! Voice changer ضمن این که آمده تا شما را از خنده روده بر کند، به شما امکان این را داده تا صداهای تغییر یافته را ضبط کرده و در آرشیو برنامه ذخیره کنید. فایل های ثبت شده با فرمت MP3 در آرشیو را حالا می توانید از محیط بازی مستقیما به عنوان صدای اس ام اس یا زنگ خور گوشی انتخاب کنید، یا اینکه آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قابلیت دیگر Voice Changer این است که با ترکیب صداهای ضبط شده با یک تصویر از محیط گالری، می توانید کلیپ صوتی کوتاهی هم تهیه کرده و در شبکه های اجتماعی با دیگران به اشتراک بگذارید. با دانلود این بازی مفرح و سرگرم کننده، لحظات خوب و خوشی را در کنار دوستان و خانواده تان خواهید داشت.

Voice changer with effects

Voice changer with effects

سازنده: Sergio Viudes قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • shayan_Q9
    shayan_Q9 | ۱۱ مهر ۱۳۹۳

    میدونم دوستان جای این بحث اینجا نیست, ولی خب گفتم مطرح بکنم باهاتون. بازی HOKM(حُکم) هست که میدونم اکثر دوستان اون رو تجربه کردین! توسعه دهنده ی این گیم محبوب چند سالی میشه اون رو برای پلتفرم IOS بخوبی پشتیبانی نمیکنه! و منظورم از پشتیبانی همون اپدیت های رایج برای برنامه و بهینه کردن اون برای همه دیوایس هاست.که شامل فول اسکرین اجرا شدن و...... میشه!
    حالا من اکثر اپ ها رو قانونی میخرم و مثل همه انتظار پشتیبانی از اون اپ رو هم دارم! اما توسعه دهنده محترم این اپ اصلا تو این چند ساله اهمیتی به IOS نداده و اپدیت های خوبی برای این اپ واسه ی پلتفرم "اندروید " داده ! حتی پشتیبانی از تمام صفحه نمایش های تبلت های اندروییدی داره ولی از ipad پشتیبانی نمیکنه!و حتی برای ایفون 4s به بعد تمام صفحه اجرا نمیشه! و برای ios 7 , 8 اپدیت نداده!!! من همه جوره پیگیر این داستان بودم و خیلی سعی کردن با توسعه دهنده این اپ تماس برقرار کنم اما پاسخی نگرفتم! شما راهی رو پیشنهاد میکنید؟ دوستان اپلی مث من کسی پیگیر این قضیه بوده!؟ :|

  • rezatavangar
    rezatavangar | ۱۰ مهر ۱۳۹۳

    عالیه از خنده ترکیدم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی