ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی در حال کار روی یک ساعت هوشمند مبتنی بر webOS است

شاید اغلب شما پلتفرم webOS را نشناسید. پلتفرمی که HP آن را به همراه Palm خریداری و سپس بازمتنش کرد. و پس از آن اچ پی آن را به LG فروخت. حالا به نظر میرسد ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱۰ مهر ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

شاید اغلب شما پلتفرم webOS را نشناسید. پلتفرمی که HP آن را به همراه Palm خریداری و سپس بازمتنش کرد. و پس از آن اچ پی آن را به LG فروخت. حالا به نظر میرسد که ال جی قصد دارد دوباره webOS را احیا کند و آن را به دنیای موبایل و البته ساعت های هوشمند باز گرداند. چرا که سایت یک توسعه دهنده که توسط ال جی هاست می شود از کیت توسعه نرم افزاری برای یک ساعت هوشمند مبتنی بر webOS سخن گفته است.

ال جی هم اکنون در حال توسعه بازار فروش ساعت های هوشمند اندرویدی خود G Watch و G Watch R است. این دو بر پایه اندروید پوشیدنی ساخته شده اند. G Watch به بازار عرضه شده و G Watch R نیز تا آخر ماه جاری میلادی وارد بازار می شود. اما به نظر می رسد ال جی همانند رقیب هموطنش -که از سیستم عامل Tizen در ساعت های گیر خود استفاده کرده- می خواهد در کنار پلتفرم اندروید، روی یک بستر دیگر نیز برای این ابزارها کار کند.

هر چند که ال جی ساعاتی بعد و پس از درج این خبر در سایت ورج از سایت مربوطه برداشت، اما این تصاویر از جمله تصاویر منتشر شده در آن بودند.

webos-010.0 webos-2.0

ایده بازگردانی webOS به چرخه ابزارهای موبایلی به نظر هیجان انگیز می آید. به هر حال به نظر می رسد ال جی برنامه های جالبی برای آن داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • amirali_seven
    amirali_seven | ۱۲ مهر ۱۳۹۳

    امیدوارم موفق شه مثل تلویزیون هاش که الان دیگه رقیبی ندارن !
    سامسونگ داره تلاش میکنه برسه به ال جی اما بعیده توی TV بتونه بگیره !!!
    بدون تعضب میگم تلویزیون هاش فوق العادس !!!
    خداکنه مثل تایزن نشه !!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی