ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هک 100 میلیون دلاری ارتش آمریکا، مایکروسافت و چند شرکت دیگر

چهار هکر مشترکا و به اتهام کلاه برداری کامپیوتری، نقص قوانین کپی رایت، کلاه برداری تلفنی، کلاه برداری ایمیلی، سرقت هویت و سرقت اسرار تجاری دستگیر شدند و مشخص گشته است که هر کدام از ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ مهر ۱۳۹۳ | ۰۲:۰۰

چهار هکر مشترکا و به اتهام کلاه برداری کامپیوتری، نقص قوانین کپی رایت، کلاه برداری تلفنی، کلاه برداری ایمیلی، سرقت هویت و سرقت اسرار تجاری دستگیر شدند و مشخص گشته است که هر کدام از این افراد به صورت جداگانه هم دست به جرائمی زده اند که پرونده شان را سنگین تر از قبل می کند. اما چه چیزی عمل این 4 هکر جوان را متفاوت کرده است؟

متهمان، بین 18 تا 28 سال سن دارند و گفته شده که بیش از 100 میلیون دلار از دارایی ها و اطلاعات شرکت هایی چون مایکروسافت، والو، اپیک گیمز و حتی ارتش آمریکا را به سرقت برده اند. نسخه پیش از عرضه بازی Gears of War 3 و Call of Duty: Modern Warfare 3، زمانی که کنار نرم افزار شبیه ساز هلی کوپتر آپاچی (توسعه یافته به صورت اختصاصی برای ارتش آمریکا) قرار می گیرند، پرونده این 4 جوان را بسیار پیچیده می کنند. هکرها اطلاعاتی هم در مورد اکس باکس وان به دست آورده بودند که مایکروسافت از این بابت اصلا خشنود نیست.

اِد مک اندرو، از مقامات آمریکایی، پس از دادگاهی که سه شنبه برگزار شد گفت: "این مجرمان هکرهای ماهر و زبردستی هستند، فریب ظاهرشان را نخورید."

دو نفر از مضنونین به جرم خود اقرار کرده اند که دیوید پوکورا 22 ساله یکی از آنها محسوب می شود. پوکورا و دیگر همکارانش، تنها قصد کنجکاوی از هک های مورد اشاره را نداشته اند و گفته می شود این افراد تلاش نموده اند تا اطلاعات به دست آمده از جرائم مذکور را به فروش برسانند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • Amir
    Amir | ۱۱ مهر ۱۳۹۳

    ریا نشه رفیقامون بودن

  • bahram
    bahram | ۱۰ مهر ۱۳۹۳

    یعنی ارتش آمریکا اینقدر ضعیفه که به این راحتی هک شد!واقعا که...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی