ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با DU Speed Booster، دیگر نگران کند شدن گجت خود نباشید

حتما برایتان پیش آمده که احساس کرده اید تبلت یا گوشی تان در اجرای فرامین کُند شده و مثل سابق، سریع عمل نمی کند. این کاهش سرعت در تلفن های هوشمند عمدتا به خاطر انباشته شدن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ مهر ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

حتما برایتان پیش آمده که احساس کرده اید تبلت یا گوشی تان در اجرای فرامین کُند شده و مثل سابق، سریع عمل نمی کند. این کاهش سرعت در تلفن های هوشمند عمدتا به خاطر انباشته شدن فایل های Trash در حافظه یا برنامه هایی که با وجود خروج باز هم فعال می مانند، اتفاق می افتد. اینجاست که استفاده از ابزاری که بتواند جلوی این کاهش سرعت را بگیرد ضرورت پیدا می کند.

DU Speed Booster با امکانات کاربردی ای که برای کاربرانش فراهم کرده، به ابزاری مطمئن برای سرعت بخشیدن به گجت های هوشمند تبدیل شده. DU به صورت اتوماتیک با اسکن حافظه، فایل های ترش را پیدا کرده و برنامه هایی که لزومی بر باز بودنشان نیست را تشخیص می دهد. بعد از آن فقط با یک اشاره، می توانید کلیه فایل های اضافی را پاک کرده و برنامه های بلااستفاده را ببندید؛ با این کار خواهید دید که چقدر سرعت پاسخگویی موبایل نسبت به فرامینتان بالاتر می رود.

امکانات این اپلیکیشن تنها به مواردی که گفتیم محدود نیست. در قسمت App Manager می توانید اپلیکیشن هایی که حجم زیادی از حافظه داخلی گجت تان را پر کرده اند را، برای بهینه سازی سرعت گوشی به کارت حافظه منتقل کنید. همچنین با کمک Game Booster، می توانید بازی های نصب شده در تلفن هوشمند خود را روان تر از همیشه اجرا کنید.

یکی از بهترین ویژگی های این اپلیکیشن، حالت Scheduled Booster آن است؛ با تنظیمات این قسمت قادرید کاری کنید تا مثلا هر 10 دقیقه یکبار، اپلیکیشن به طور خودکار برنامه های اضافی را ببندد. امکانات اضافی دیگری هم مثل تست سرعت اینترنت، آنتی ویروس و مدیریت کننده باتری در DU گنجانده شده تا آن را فراتر از یک ابزار مدیریت کننده معمولی حافظه نشان دهد. البته برای استفاده باید آنها را به صورت جداگانه دانلود کنید.

DU Speed Booster رابط کاربری زیبایی دارد که آن را از اپلیکیشن های مشابهش متمایز کرده. اگر مایل نیستید دائما آن را باز کنید، کافیست ویجت آن را روی دسکتاپ بگذارید تا به سرعت به امکاناتش دسترسی پیدا کنید. دانلود این اپلیکیشن کاربردی به همه کاربران تلفن های هوشمند توصیه می شود.

DU Speed Booster

DU Speed Booster

سازنده: ِDU Apps قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 8.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (47 مورد)
  • frzfdi
    frzfdi | ۳ مرداد ۱۳۹۴

    سلام.ممنون بخاطر نرم افزاری ک معرفی کردین.ولی ی اتفاق افتاده تو گوشیم اونم اینه ک از وقتی نصبش کردم و استفاده میکنم همه فایلای نرم افزارایی ک تو sd cardریختم حذف شدن.البته تو منوی گوشیم هستن و میتونم استفاده کنم ولی تو رم دیده نمیشن.تازگیا هم همه فایلای file managerخود گوشیم حذف شد(ن رم گوشی)میشه راهنمایی کنین؟چون دلم نمیخاد این نرم افزار رو از گوشیم حذف کنم

  • Dr.MsnZ
    Dr.MsnZ | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

    فقط حواستون باشه این برنامه به ظاهر زیبا زد همه فایلهای apk و فایلهای پوشه وایبر رو پاک کرد مارو بیچاره کرد....

  • علی
    علی | ۶ اسفند ۱۳۹۳

    من این برنامه رو نصب کردم، و به طور اتوماتیک شروع بع پاک کردن فایل عکس های من کرد. کل عکس های من پاک شد چه عکس های دانلود شده و چه عکس های دوربین موبایل. در فایل منیجر تعدادی از عکس ها دیده می شود ولی عملا در آلبوم ها عکسی وجود ندارد. راه حل این قضیه برای احیاء عکس های گالری من چیست؟ آیا برای همیشه از دست رفته اند یا به هر طریقی می شه برگداند؟ در صورت امکان و وجود راه حل خواهش می کنم من رو راهنمایی کنید. چیزی که تا الان از کسانی که اطلاعاتی دارند متوجه شده ام این است که برنامه رو باید پاک کنم و اصلا گوشی را با تنظیمات کارخانه به روز اول برگردانم. ممنون و منتظر پاسخ احتمالی هستم.

  • رسول
    رسول | ۲۷ آبان ۱۳۹۳

    دستتون درد نکندخیلی جالبه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی