ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

4Player Reactor؛ بازی سریع ترین ها

همیشه قدرت فیزیکی عامل پیروزی نیست، گاهی وقت ها باید از مهارت های ذهنی خود استفاده کنیم؛ سریع فکر کنیم، سریع تصمیم بگیریم و با بیشترین سرعت ممکنه واکنش نشان بدهیم. برای تقویت این مهارت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ مهر ۱۳۹۳ | ۲۰:۰۰

همیشه قدرت فیزیکی عامل پیروزی نیست، گاهی وقت ها باید از مهارت های ذهنی خود استفاده کنیم؛ سریع فکر کنیم، سریع تصمیم بگیریم و با بیشترین سرعت ممکنه واکنش نشان بدهیم. برای تقویت این مهارت ها، راه ها فراوان اند. یکی از بهترین روش ها، ورزش های فکری است.

بازی 4Player Reactor دقیقا برای همین هدف طراحی شده، بازی ای که به شما کمک می کند تا نسبت به وقایع اطراف، عکس العمل هایی سریع و دقیق داشته و همواره پیروز جنگ های فکری باشید.

4Player Reactor یک بازی چند نفره است که برای انجام آن تنها نیاز به یک موبایل دارید، از این رو همه کسانی که قصد بازی دارند باید دور آن جمع شوند. همین عامل باعث جذابیت آن شده و آن را مناسب جمع های دوستانه و خانوادگی قرار می دهد.

روند بازی اینگونه است که در هر دور، چند مینی گیم معمایی پیش رویتان قرار می گیرد که باید با اتکا به هوش و سرعت تصمیم گیری، نسبت به حل آن اقدام کنید. با هر پاسخ صحیح، به شما امتیازی تعلق می گیرد و در پایان، کسی برنده خواهد بود که با سریع ترین واکنش ها، بیشترین امتیاز را کسب کرده باشد.

مثلا در یکی از این بازی ها، پرچم کشورهای مختلف دنیا با نام پایتخت غلط به نمایش در می آید. هر وقت نوبت به کشوری رسید که اسم پایتختش درست نوشته شده، اولین شرکت کننده ای که بتواند صفحه گوشی را لمس کند امتیاز آن بازی را کسب می کند.

به طور کلی 28 بازی کوچک با درجه سختی های مختلف در بازی وجود دارند، بعضی بسیار ساده اند و برخی هایشان به طرز دیوانه واری مشکل هستند. با این حال، هر چه بازی ها سخت تر می شوند رقابت دو برابر جذابتر و چالش برانگیزتر می شود.

بازی از یک تا چهار نفر پشتیبانی می کند، اما بیشترین لذت را از آن زمانی خواهید برد که به صورت چهار نفره تجربه اش کنید؛ از این رو بهتر است برای اجرای بازی از تبلت هایی با صفحه نمایش بزرگ استفاده کنید تا لذت بازی دو چندان شود. اگر به دنبال یک بازی فوق العاده مفرح و لذت بخش، خصوصا برای جمع های دوستانه و خانوادگی هستید، 4Player Reactor از بهترین انتخاب های شما خواهد بود.

4Player Reactor

4Player Reactor

سازنده: cool cherry trees قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و بلک بری حجم: 1.7 / 0.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • گیگمن
    گیگمن | ۱۱ مهر ۱۳۹۳

    زبان فارسی رو هم پشتیبانی میکنه! تیکه های باحالی هم توش هست

  • Aminaldin
    Aminaldin | ۱۱ مهر ۱۳۹۳

    خییییییییییییییییییلی بازیش باحاله حتما دانلود کنید ولی من که مجانی dl کردم !!!

  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۱۰ مهر ۱۳۹۳

    بلک بری؟؟؟؟؟

    صلوات ختم کنید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی