ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

با استفاده از تایتان وان، کنترلر کنسول ها را به یکدیگر متصل کنید

گیمرهای حرفه ای، هر چقدر هم که طرفدار برند خاصی باشند، باز هم سعی می کنند همه کنسول های مطرح را تهیه کنند تا از هیچ عنوان بزرگی عقب نمانند. در این میان عده ای ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ مهر ۱۳۹۳ | ۲۱:۰۰

گیمرهای حرفه ای، هر چقدر هم که طرفدار برند خاصی باشند، باز هم سعی می کنند همه کنسول های مطرح را تهیه کنند تا از هیچ عنوان بزرگی عقب نمانند. در این میان عده ای کنترلر اکس باکس وان را می پسندند و عده ای دیگر از طراحی جدید کنترلرهای پلی استیشن 4 استقبال می کنند. بسته به اینکه روی چه پلتفرمی بیشتر بازی می کنید، همیشه بعضی از بازی ها هستند که به نظر شما با دسته کنسول دیگر راحت تر قابل انجامند.

شرکتی به نام Console Tuner راه حل جالب و به درد بخوری ارائه داده به نام تایتان وان که به شما اجازه می دهد دووال شاک 4 را به اکس باکس وان وصل کنید یا بالعکس، با کنترلر اکس باکس وان از انجام بازی های پلی استیشن لذت ببرید. در حقیقت شما حتی می توانید از دسته کنسول های قدیمی تر هم استفاده کنید.

تایتان وان روی پنج پلتفرم اکس باکس وان، اکس باکس 360، پلی استیشن 4، پلی استیشن 3 و پی سی کار می کند و تقریبا هر کنترلری، از هر برند و هر کنسولی که بخواهید می توانید به آن متصل کنید. اگر با یک دسته راحت هستید، با یک تایتان وان می توانید آن را به کنترلر اول و آخرتان تبدیل نمایید.

بسیاری از کنسول گیمرها، سال ها در جستجوی وسیله ای بودند که بتوانند از طریق آن موس و کیبورد را به کنسول شان متصل کنند و حالا تایتان وان این مسئله را هم برطرف کرده. می توانید از طریق پورت مخصوص پی سی، موس و کیبورد را به کنسول متصل نموده و با ابزار آلات مجلل خود با کنسول گیمرهای دیگر در فضای آنلاین به رقابت بپردازید.

Titan_One_stock_photos

هر چه که بیشتر در مورد این وسیله می شنویم، هیجان زده تر می شویم. تایتان وان این قابلیت را هم ایجاد کرده که تمامی دکمه ها را در هر کنسول و هر بازی که هستید طبق سلیقه خودتان بچینید و به شیوه مخصوصی که دارید بازی کنید. همزمان می توانید 9 تنظیم مختلف داشته باشید و در مواقع لزوم بین آن ها جا به جا شوید.

قابلیت Turbo، به دارنده این دستگاه اجازه می دهد که با نگه داشتن یک دکمه خاص، آن را پشت هم تکرار کرد. برای مثال توربو را فشار می دهید، همزمان دکمه X را یک بار می فشارید. تا زمانی که فرمان ندهید، X به دفعات و بدون توقف پشت هم تکرار می شود. چنین قابلیتی در بازی های مبارزه ای بسیار کارآمد خواهد بود.

نرم افزار مخصوصی هم برای این وسیله وجود دارد که با خریداری دستگاه می توانید آن را روی پی سی نصب کنید. شاید آسان نباشد که همه تنظیمات را خودتان بچینید و داشته باشید ولی نرم افزار این اجازه را می دهد که به تنظیمات کاربران دیگر هم دسترسی داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • shayan_Q9
    shayan_Q9 | ۱۵ مهر ۱۳۹۳

    یعنی عالیه بیاد ایران حتما یکیشو میخرم! :D

  • TROOL
    TROOL | ۱۴ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • ابراهیم معتمد
    ابراهیم معتمد | ۱۲ مهر ۱۳۹۳

    ایول خیلی خوبه میخامش
    ولی اول یدونه پی اس 4 بدید یدونه ایکس وان بعد این هم روش بدید بهم

  • فرید
    فرید | ۱۲ مهر ۱۳۹۳

    خیلی حال میده با این دسته یه fifa 2014 بزنیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی