ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سایانوژن مد دست گوگل را پس می زند

هدف بسیاری از استارتاپ ها، جلب توجه گوگل است. اما این هدف در مورد CyanogenMod صدق نمی کند. به گفته نشریه The Information، مدیر کل شرکت مذکور، کرت مک مستر، خبر از رد کردن پیشنهاد ساندار ...

پویان رمضان پور
نوشته شده توسط پویان رمضان پور | ۱۱ مهر ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

هدف بسیاری از استارتاپ ها، جلب توجه گوگل است. اما این هدف در مورد CyanogenMod صدق نمی کند. به گفته نشریه The Information، مدیر کل شرکت مذکور، کرت مک مستر، خبر از رد کردن پیشنهاد ساندار پیچای، مدیر اجرایی بخش اندروید، مبنی بر خرید این کمپانی داده است.

آقای مک مستر، با رد این پیشنهاد روی رسیدن به ارزش ۱ میلیارد دلاری تمرکز کرده است. این رقم نجومی، و البته علاقه ی گوگل جهت خرید این شرکت، به دلیل هدف اصلی آن است: تبدیل شدن به سومین اکوسیستم موبایل دنیا. با توجه به اینکه سیستم عامل موبایل سایانوژن مد، نسخه ای باز تر از اندروید خالص گوگل است، نظر داشتن گوگل نسبت به آن تعجبی ندارد.

با این وجود نمی توان انکار کرد که رد پیشنهاد شرکتی بزرگی همچون گوگل حرکت شجاعانه ای است. خصوصا با وجود اینکه، این شرکت قصد دارد سرمایه بیشتری نسبت به رقم ۳۰ میلیون دلاری سال گذشته جذب کند. هرچند به سرمایه گذاران کمپانی مذکور گفته شده این کمپانی، در کنار تولید کننده موبایلی مثل OnePlus، با Micromax نیز جهت ساخت تلفن هایی بر پایه سایانوژن مد قرارداد دارد.

هنوز هم برای تصمیم گیری درباره آینده سایانوژن مد زود است؛ اما جلب توجه شرکتی همچون گوگل، واقعا با اهمیت است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • shayan_Q9
    shayan_Q9 | ۱۵ مهر ۱۳۹۳

    "سایانوژن مد دست گوگل را پس می زند"
    ایول بهش! خوشم اومد!
    :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی