ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نوکیا از قابلیت های جدید Here Auto در نمایشگاه Motor Show پاریس رونمایی کرد

تقریبا یک سال پیش بود که نوکیا از پلتفرم تعاملی جدید خود با اتومبیل تحت عنوان Here Auto رونمایی کرد. نمایشگاه Motor Show که هفته جاری در شهر پاریس برگزار گردید، جایی بود که نوکیا ضمن معرفی قابلیت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ مهر ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

تقریبا یک سال پیش بود که نوکیا از پلتفرم تعاملی جدید خود با اتومبیل تحت عنوان Here Auto رونمایی کرد. نمایشگاه Motor Show که هفته جاری در شهر پاریس برگزار گردید، جایی بود که نوکیا ضمن معرفی قابلیت های جدید Here Auto، جزئیات بیشتری در مورد آن به معرض عموم گذاشت.

Here Auto در واقع یک سیستم هدایتگر هوشمند و متصل به اتومبیل است. با نصب آن روی سیستم مسیریابی خودرو و استفاده از اپلیکیشن آن روی موبایل، می توانید بین اتومبیل و تلفن هوشمند خود یک رابطه تعاملی برقرار کرده و کارهایی از قبیل تعیین مسیر به کمک نقشه های نوکیا، آگاهی از وضعیت ترافیک جاده و وضعیت آب و هوا را به کمک آن انجام دهید. همچنین استفاده از اپلیکیشن Here Auto روی موبایل به شما این امکان را می دهد که پیش از سوار شدن به خودرو، مقصد را برای سیستم مسیریابی تعیین کرده و حتی محلی که خودرویتان در آن پارک شده را پیدا کنید.

در نمایشگاه Motor Show این هفته مشخص شد که اطلاعات مسیریابی Here Auto به غیر از نمایش در پنل قرار گرفته روی داشبورد، می تواند در مکان های دیگری مثل صفحه نمایش پشت فرمان هم در معرض دید راننده قرار بگیرد. اگر سوختتان رو به اتمام است، Here Auto با کمک هوش مصنوعی خود متوجه این امر شده و نزدیک ترین پمپ بنزین ها را برایتان روی نقشه علامت گذاری می کند.

جالب است بدانید که اگر مسافرین خودرو هم این اپلیکیشن را روی تلفن هوشمندشان داشته باشند، می توانند مسیر تعیین شده در Here Auto را مشاهده کرده و حتی اگر منظره جالبی بر سر راه دیدند، محلش را برای توقف به راننده پیشنهاد کنند. این پیشنهاد روی صفحه رو به روی راننده مطرح شده و وی می تواند با آن موافقت یا مخالفت کند. در صورت موافقت، اپلیکیشن به طور هوشمند مقصد جدید را انتخاب و جزئیات آن را برای همه سرنشینان خودرو به نمایش در می آورد.

ضمنا نوکیا اعلام کرده که SDK این اپلیکیشن را در اختیار خودروسازان قرار می دهد تا بسته به سلیقه خود، بتوانند قابلیت های جدیدی به Here Auto اضافه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۴ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی