ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با WAYFARE، هر هفته به یک گوشه از دنیا سفر کنید

در گذشته وقتی امکانات ارتباطی این چنین پیشرفته نبود، مردم مجبور بودند برای صحبت با ساکنان ممالک دیگر و دیدن شگفتی های کره خاکی، ماه ها در سفر باشند. امروزه با ظهور اینترنت و گسترش ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ مهر ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۰

در گذشته وقتی امکانات ارتباطی این چنین پیشرفته نبود، مردم مجبور بودند برای صحبت با ساکنان ممالک دیگر و دیدن شگفتی های کره خاکی، ماه ها در سفر باشند. امروزه با ظهور اینترنت و گسترش ارتباطات، گویی این فواصل از بین رفته.

دیگر مهم نیست کجای دنیا زندگی می کنید؛ چه در یک کلان شهر بزرگ و پرجمعیت باشید و چه در یک جزیره کوچک و دورافتاده، با کمک اینترنت قادرید به اقصی نقاط دنیا سفری مجازی بکنید. اپلیکیشن WAYFARE ابزاری است که شما را در این سفر شگفت انگیز همراهی می کند.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

WAYFARE در واقع اپلیکیشنی است که به شما اجازه می دهد هر هفته، به توری مجازی در نقطه ای از دنیا بروید و با فردی ساکن همان منطقه هم صحبت شوید. با ورود به وی فر، پس از ثبت مشخصات و محل سکونت، اپلیکیشن به صورت رندوم بین کاربرانش در نقاط مختلف دنیا جستجو کرده و شخصی را برای صحبت به شما معرفی می کند.

به طور مثال، اپلیکیشن فردی ساکن شهر کیوتو در ژاپن را به عنوان راهنمای تور مجازی تان به شما پیشنهاد می دهد. در صورتی که با این پیشنهاد موافقت کنید، صفحه چت با آن فرد به خصوص برایتان باز می شود و هفت روز فرصت دارید تا با او در مورد محل زندگیش به گفتگو بپردازید. بسته به اینکه چقدر راهنمای سفر مجازی تان با شما همکاری کند، با کمک وی احساس خواهید کرد واقعا به آن منطقه سفر کرده اید.

WAYFARE 2

در صفحه چت می توانید با راهنمای سفرتان گفتگو کرده، از محل سکونتش بپرسید و بخواهید که از جاهای دیدنیش برایتان عکس و ویدئو بفرستد. البته لازم نیست پرسش ها را حتما خودتان مطرح کنید، خود اپلیکیشن هم سوالاتی آماده در اختیارتان قرار داده که می توانید از آنها برای آشنایی بیشتر مدد بگیرید.

مثلا یکی از این پیشنهادات آماده این است که تصویری از قاب عکس روی دیوار اتاقتان برای طرف مقابل بفرستید. با این کار در صفحه چت، عکسی که همان لحظه با دوربین موبایل از اتاقتان می گیرید ثبت شده و اپلیکیشن از طرف مقابل درخواست می کند که در صورت تمایل، او هم تصویری از عکس روی دیوار اتاقش برایتان بفرستد.

ضمنا طرف مقابل هم قادر است از شما درباره شهرتان پرس و جو کند، بنابراین وی فر به غیر از یک تور مجازی، عاملی برای تبادل فرهنگ ها هم هست. از جمله قابلیت های مهم وی فر، توانایی ترجمه مکالمات است؛ حتی اگر طرف مقابلتان به زبان انگلیسی مسلط نباشد، خود اپلیکیشن پیام های آن فرد به زبان مادری اش را برایتان به انگلیسی ترجمه می کند.

البته وی فر خالی از نقص نیست. ممکن است هنگام استفاده از آن، چندین دفعه مجبور به Sign in کردن شوید. ضمنا گزینه ای برای ذخیره رمز عبور در نظر گرفته نشده، برای همین مجبورید پس از هر بار خروج، رمز عبور را دوباره تایپ کنید.

با این وجود، WAYFARE ضمن اینکه ابزاری عالی برای علاقه مندان به جهانگردی است، یک شبکه اجتماعی نوآورانه و خوش ساخت هم هست. پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده، این اپلیکیشن فوق العاده را امتحان کنید.

WAYFARE

WAYFARE

سازنده: Team Wayfare قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 40 / 11 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • shayan_Q9
    shayan_Q9 | ۱۴ مهر ۱۳۹۳

    اَپ خوبیه ولی,زیاد خوشم نمیاد از این اَپ ها.
    عالی بود مثه همیشه مرسی. ;)

  • TROOL
    TROOL | ۱۴ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • esfandyar_najafi
    esfandyar_najafi | ۱۳ مهر ۱۳۹۳

    من دانلود کردم ، تو قسمت complete profile هر چی تایید می کنم ، جلو نمی ره ، راهنمایی لطفا ،

  • Sayonara
    Sayonara | ۱۲ مهر ۱۳۹۳

    دلم میخواد برم خارج :(

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی