ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

فروش فوق العاده بلک بری پاسپورت و تخلیه مجدد انبارها

اگر اخبار را دنبال کرده باشید قطعا در جریان معرفی تلفن همراه هوشمند جدید بلک بری با نام Passport هستید. این محصول در تاریخ ۲ مهر معرفی شد و به نظر می رسد از اقبال ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۲ مهر ۱۳۹۳ | ۱۱:۳۰

اگر اخبار را دنبال کرده باشید قطعا در جریان معرفی تلفن همراه هوشمند جدید بلک بری با نام Passport هستید. این محصول در تاریخ ۲ مهر معرفی شد و به نظر می رسد از اقبال عمومی بسیار خوبی هم برخوردار شده.

دو روز پس از معرفی ۲۰۰هزار عدد از این محصول به فروش رسید و انبارهای این شرکت را تخلیه کرد. بلک بری تمام تلاش خود را در این دستگاه به کار برده تا به خوبی با محصولات دیگری همچون آیفون ۶ و ۶ پلاس رقابت کند. هرچند که به عقیده جان چن، مدیر عامل بلک بری این دستگاه به عنوان رقیب به شمار نمی رسد، چرا که پاسپورت تلفن همراه هوشمندی است که مدیران لازم دارند.

با داشتن یک باتری عظیم الجثه ۳۴۵۰ میلی آمپر ساعتی، پاسپورت بدون نیاز به شارژ مجدد به راحتی بیشتر از یک روز دوام می آورد. صفحه نمایش عالی این دستگاه برای کارهای تجاری مناسب است و کیبورد سخت افزاری آن هم به خوبی وظایف خود را به انجام می رساند.

اما این مجددا انبارهای بلک بری تخلیه شد و روز جمعه، بلک بری اعلام کرد که پاسپورت در وب سایت رسمی فروش محصولات این شرکت "ShopBlackBerry.com" عرضه شده و پس از مدت کوتاهی مجددا به اتمام رسید.

از دیگر مشخصات فنی این محصول می توانیم به صفحه نمایش ۴.۵ اینچ با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، دوربین ۱۳ مگاپیکسل با لرزشگیر اپتیکال، فضای داخلی ۳۲ گیگابایتی و شیشه گوریلا گلس ۳ اشاره کرد.

اما آیا این محصول آنطور که باید انتظارهای یک مدیر را برآورده خواهد کرد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (38 مورد)
  • jimmiii
    jimmiii | ۱۸ بهمن ۱۳۹۳

    blackberry یه دونس و به درد هر ادم خزی هم نمی خوره

  • محمد حسین
    محمد حسین | ۱۹ دی ۱۳۹۳

    Faghat mitoonam begam alie

    Halam az iPhone beham mikhore ama blackbery alie ali



    Goshie jadidesham ke mahshare faghat mishe goft

    O my god

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی