ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تماشا کنید: ۵ قابلیت جدید در سیستم عامل بلک بری ۱۰.۳.۱

دو محصول بلک بری با نام های پاسپورت و Porsche Design P'9983 اولین تلفن های همراه هوشمندی از این شرکت هستند که با سیستم عامل بلک بری ۱۰.۳ عرضه می شوند. اما ویدیویی در یوتوب منتشر ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۳ مهر ۱۳۹۳ | ۱۲:۰۰

دو محصول بلک بری با نام های پاسپورت و Porsche Design P'9983 اولین تلفن های همراه هوشمندی از این شرکت هستند که با سیستم عامل بلک بری ۱۰.۳ عرضه می شوند. اما ویدیویی در یوتوب منتشر شده که به معرفی ۵ قابلیت جدید آن پرداخته و نشان می دهد زمان عرضه نسخه بعدی این سیستم عامل یعنی ۱۰.۳.۱ نزدیک است.

اولین قابلیت جدیدی که ما در ویدیوی زیر میبینیم، کنتراست معکوس است. یعنی رنگ های دستگاه به طور کامل معکوس می شوند و ما نوشته های مشکی و پشت زمینه سفید را جابجا خواهیم دید و مابقی رنگ ها هم به بنفش و نارنجی تبدیل می شوند. که البته ما نمی توانیم بگوییم چقدر این ویژگی کارایی خواهد داشت ولی به هر حال راهی برای شخصی سازی دستگاه است.

با بلک بری ۱۰.۳.۱ کاربران می توانند خاطبین مزاحم خود را مسدود و ویدیوها و عکس های شخصی خود را از دید دیگران مخفی کنند. اگر شما تصاویری دارید که ترجیح می دهید کسی آنها را مشاهده نکند، به راحتی می توانید آنها را مخفی کنید.

قابلیت دیگری که به آن اشاره می شود حالت ذخیره انرژی یا Battery Saving Mode است که به شما کمک می کند تا در صورت کمبود شارژ، مدت زمان بیشتری تلفن همراه تان روشن بماند. در این حالت، روشنایی صفحه نمایش به پایین ترین حد خود می رسد و نوتیفیکیشن های دریافتی صفحه نمایش را روشن نمی کند و همچنین، سرویس دیتا (اینترنت سیم کارت) هم خاموش خواهد شد. در حالت Battery Saving Mode شما میتوانید سرعت پردازنده را در کمتر کنید تا کمک بیشتری به دستگاه برای روشن ماندن بیشتر کرده باشید.

آخرین قابلیت ذکر شده،امکان شخصی سازی هرچه بیشتر نوتیفیکیشن ها با تغییر رنگ چراغ LED آن، زنگ، ویبره، نحوه نمایش آن در صفحه قفل و غیره است.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/BlackBerry-10.3.1-New-Features.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • navidnx
    navidnx | ۱۱ مهر ۱۳۹۴

    من نتونستم خودمو نگه دارم رفتم سراغ پاساژ علائدین و یه بلكبری z30 گرفتم عاااالیههههه

  • abbas sadr
    abbas sadr | ۱۷ تیر ۱۳۹۴

    گوشي هميشگي من ايفون بود طي چند سال اخير تا اينكه با پاسپورت اشنا شدم الانم از جايگزين كردنش با اپل راضي ام
    بلك بري خيلي برام جذابتره خصوصا اسيستانت و بي بي ام اين برند!

  • سعید
    سعید | ۴ خرداد ۱۳۹۴

    سلام شرمنده گوشی بلک بری کرو 9360 چطور گوشی هست؟

  • saeid
    saeid | ۱۲ بهمن ۱۳۹۳

    eyval,mahShare...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی