ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

همراه اول مدیر عامل صدوقی
تکنولوژی

گزارش دیجیاتو از نشست خبری مدیرعامل همراه اول در تلکام

وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول امروز در نشست خبری، از کاهش قیمت سیم کارت، ارائه خدمات با همکاری مخابرات و مبین نت و همچنین ارائه خدمات نسل چهارم تلفن همراه LTE خبرداد. این نشست خبری ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۱۵ مهر ۱۳۹۳ | ۱۴:۴۹

وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول امروز در نشست خبری، از کاهش قیمت سیم کارت، ارائه خدمات با همکاری مخابرات و مبین نت و همچنین ارائه خدمات نسل چهارم تلفن همراه LTE خبرداد.

این نشست خبری در دومین روز نمایشگاه ایران تلکام 2014 برگزار شد. قبل از این کنفرانس خبری نیز از ارائه خدمات کیف پول همراه جیرینگ به هایپر مارکت فینال رونمایی شد.

برای اطلاع از جزئیات این نشست خبری با دیجیاتو همراه باشید.

طبق آمار های اعلامی صدوقی مدیرعامل همراه اول این اپراتور 68 میلیون مشتری و 45 میلیون مشتری فعال در هر ماه دارد که خدمات خود را در تمامی شهرها و  70 هزار جاده کشور ارائه می کند.

صدوقی گفت: ما 3 شهریور توافق نسل سوم تلفن همراه را دریافت کردیم و از 19 شهریور نیز فرکانس تمیز را. هم اکنون در بیش از 1400 سایت و 35 شهر خدمات نسل سوم تلفن همراه را بهره برداری کردیم و مشترکان می توانند از خدمات آن بهره مند شوند.

همراه اول مدیر عامل صدوقی

وی از کاهش قیمت سیم کارت اعتباری همراه اول خبرداد و اظهار کرد: سیم کارت های اعتباری 5هزار تومان خواهند شد که 500 تومان اعتبار اولیه دارند و در اولین شارژ مبلغ 5 هزار تومان سیم کارت به آنها بر می گردد و این یعنی رایگان شدن سیم کارت اعتباری.

البته مشترکین دائمی جدید نیز از 30 درصد تخفیف مکالمه در فصل پاییز بهره مند می شوند. مدیرعامل همراه اول درپاسخ به سوال دیجیاتو گفت: امیدواریم در دوره آزمایشی خدمات 3G  بتوانیم بسته های جدید را اعلام کنیم که به صورت روزانه ، شبانه و شبانه روزی خواهد بود. به زودی بسته های متنوعی ارائه خواهیم کرد.

صدوقی در مورد سیم کارت های دانشجویی جدید نیز توضیح داد: سیم کارت های جدید از تخفیف 100 درصد مکالمات درون شبکه برخوردار است و قیمت مکالمه به جای 67 تومان در دقیقه به 56 تومان رسیده است. هم تگ خدمات جدید دیگر همراه اول است.

به گفته مدیرعامل اپراتور اول ایران این خدمات به صورت تماس رایگان برای دو نفر در ماه تا 500 دقیقه و مکالمه رایگان سه نفره برای 3 نفر در ماه تا 1000 دقیقه خواهد بود. وی افزود: دیروز با حضور دکتر واعظی خدمت ott جدید ساینا نیز که خدمات پیام و مکالمه رایگان (مانند وایبر و واتزاپ) است به بهره بردادری رسید. با این برنامه تماس ها رایگان و تماس با سیم کارت های همراه اول با تخفیف مواجه است.

همراه اول مدیر عامل صدوقی

صدوقی در مورد اختلالات گفت: ارتقای شبکه نیازمند تعویض آنتن است، که این کار شب ها انجام می شود ولی این اختلالات در روز نیز دیده می شود که این مشکلات تا پایان ارتقا به 3G ادامه دارد. همچنین در شهر تهران همزمان یک سوم شبکه نوسازی می شود که اختلالات این شهر را زیادتر کرده است.

مدیرعامل اپراتور اول کشور گفت: خدمات وای فای آفلودینگ با همکاری تلفن ثابت و مبین نت در 8 شهر اجرایی خواهد شد. این خدمات در یک شبکه یکپارچه بین ما و دیگر شرکت ها خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (34 مورد)
  • mhr
    mhr | ۱۶ مهر ۱۳۹۳

    باور نکنید ساینا یه کلاه برداریه نصب کنید تا بفهمید یه برنامه ریزیه برای فیلتر وایبر و واتس آپ و نهایتا گرفتن هزینه از کابران

  • masih
    masih | ۱۶ مهر ۱۳۹۳

    دزدتر از همراه اول خودشه

  • فرزاد
    فرزاد | ۱۵ مهر ۱۳۹۳

    کاملا بی ربط به دنیای تکنولوژی ولی گفتنشو لازم میدونم ...
    میدونم ... خوب هم میدونم ... انسانها را از روی ظاهر نباید قضاوت کرد
    یه دونه ژیلت میشه 2000 هزارتومن ، ای کاش مدیرعامل همراه اول نیم ساعت قبل از این تریبون ولخرجی میکرد و دستی به سر و وضعش میکشید و با یه ظاهر آراسته میومد مینشست جلو خبرنگارها ، خو دِ لامصب خیر سرت مسول به این مهمی هستی این چه وضعه ظاهره !!
    حالا کاری به اون یقه گشاد و باز نداریم که کراوات اسلامو به خطر میاندازه و ... ولی سر و وضع آراسته برای یه مقام بلند مرتبه مهمترین شرکت ارتباطاتی ایران جلو چهارتا رسانه خارجی مهمه و آبرو میخره ...

    • حواس جمع
      حواس جمع | ۱۶ مهر ۱۳۹۳

      عکس خودتو دیدی تا حالا؟ :)))

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی