ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همه آنچه HTC‌ در رویداد امروز خود معرفی خواهد کرد

برند تایوانی HTC قرار است امروز در رویدادی تحت عنوان Double Exposure به معرفی برخی از محصولات جدید خودش بپردازد، در همین راستا یک منبع خبری پرتغالی با استناد به منابع خودش از آنچه که ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۶ مهر ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۴

برند تایوانی HTC قرار است امروز در رویدادی تحت عنوان Double Exposure به معرفی برخی از محصولات جدید خودش بپردازد، در همین راستا یک منبع خبری پرتغالی با استناد به منابع خودش از آنچه که این شرکت قرار است امروز به کاربران و هوادارانش معرفی نماید سخن به میان آورده است.

بر مبنای گفته های منبع یاد شده HTC امروز از تلفن هوشمند جدیدی با عنوان HTC Desire Double Eye پرده بر خواهد داشت، موبایلی که در جلوی خودش همانند قسمت پشتیش دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی را جهت گرفتن تصاویر سلفی با کیفیت ارائه خواهد نمود.

شایعات بر این باورند که محصول یاد شده دارای صفحه نمایش ۵ اینچی، پردازنده ی چهار هسته ای اسنپدراگون ۸۰۱ با سرعت پردازش ۲.۳ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت حافظه ی رم و حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی خواهد بود. انتظار می رود Desire Double Eye در چهار رنگ سفید، مشکی، آبی، قرمز و با بدنه ای پلاستیکی ارائه گردد.

همچنین این منبع بر این باور است مشخصات فنی HTC One (M8) Max با آنچه تا پیش از این شنیده بودیم قدری تفاوت دارد. قبلاً در شایعات آمده بود تلفن هوشمند مورد بحث به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی QHD مجهز گشته ولی حالا گفته می شود که نمایشگر آن ۵.۳ اینچی و دارای رزلوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل خواهد بود و از همین رو تراکم پیکسلی آن نسبت به One M8 کمتر بوده و برابر با ۴۴۱ppi است.

پردازنده ی چهار هسته ای اسنپدراگون ۸۰۵ با سرعت کلاک ۲.۵ گیگاهرتز، ۳ یا ۲ گیگابایت حافظه ی رم و دوربین دو گانه ی ۱۳ مگاپیکسلی از سایر مشخصه های اصلی Max خواهند بود.

HTC Recamera

در پایان انتظار می رود HTC به معرفی دوربینی با عنوان Recamera بپردازد که مجهز به یک لنز زاویه باز، سنسور ۱۶ مگاپیکسلی و امکان ارتباط گیری از طریق بلوتوث باشد و همچنین تا سه متر مقاومت در برابر آب نیز از سایر مشخصه های این محصول خواهد بود.

در بین شایعات خبری از معرفی تبلت نکسوس ۹ که گفته می شود توسط HTC تولید خواهد گردید و مبتنی بر نسل بعدی سیستم عامل موبایل گوگل یعنی اندروید L خواهد بود نیست، لذا باید منتظر ماند تا مشخص گردد کدامیک از موارد ذکر شده در بالا به واقعیت خواهند پیوست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • LG Forever
    LG Forever | ۱۶ مهر ۱۳۹۳

    خدایا خودت ظهور کن احه 13 مگا پیکسل دوربین جلو با فلش :-/

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی