ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیشتازی اندروید و رشد سهم iOS و ویندوز فون در بازار تلفن های هوشمند ایالات متحده

موسسه comScore اخیراً آماری را از متوسط استفاده کنندگان پلتفرم های گوناگون موبایل در آمریکا به همراه جزئیات برند تلفن های هوشمندشان منتشر کرده است، این آمار بر مبنای داده هایی جمع آوری شده در یک بازه ی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۶ مهر ۱۳۹۳ | ۱۵:۳۰

موسسه comScore اخیراً آماری را از متوسط استفاده کنندگان پلتفرم های گوناگون موبایل در آمریکا به همراه جزئیات برند تلفن های هوشمندشان منتشر کرده است، این آمار بر مبنای داده هایی جمع آوری شده در یک بازه ی زمانی سه ماهه که به آگوست ۲۰۱۴ ختم شده است تولید گشته و با آمار مشابهی که از داده های جمع آوری گشته در بازه ی زمانی سه ماهه دیگری که به می ۲۰۱۴ ختم می شده مورد قیاس قرار گرفته است.

در یک بررسی ساده و در بین پلتفرم های اصلی بازار تلفن های هوشمند ایالات متحده، اندروید با مورد استفاده قرار گرفتن توسط ۵۲ درصد کاربران تا انتهای آگوست ۲۰۱۴ نسبت به رقبای خود پیشتاز بوده است و جایگاه های دوم و سوم به ترتیب در اختیار iOS از اپل و ویندوز فون از مایکروسافت قرار گرفته است.

همچنین قیاس داده های آماری در بازه های زمانی متفاوت نشان می دهد اندروید نسبت به گذشته رقم ناچیز یک دهم درصد از کاربران خودش را از دست داده و این رقم به کاربران پلتفرم اپل افزوده شده است.

02

اما آمار برندهای مورد استفاده ی کاربران تلفن های هوشمند در ایالات متحده تا حدی حکایت متفاوتی دارد و ۴۲ درصد آنها از آیفون اپل استفاده نموده در حالی که جایگاه های بعدی به دو کمپانی کره ای سامسونگ و ال جی با در اختیار داشتن به ترتیب ۲۷.۸٪ و ۶.۵٪ از کاربران می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • ruholah_rowzan
    ruholah_rowzan | ۱۸ مهر ۱۳۹۳

    بعد از عرضه اندروید L می خوام ببینم این آمار به چه شکل در میاد!

  • Divan Greedy
    Divan Greedy | ۱۶ مهر ۱۳۹۳

    این امار اشتباهه
    :microsoft:

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی