ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

HTC خبر از عرضه محصولات پوشیدنی خود در سال ۲۰۱۵ داد

امروز مدیر دفتر برند HTC‌ در ایالات متحده رسماً اعتراف نمود برنامه ی اولیه شرکتش عرضه ی تعدادی ابزار پوشیدنی تا انتهای سال جاری بوده است. وی در همین رابطه افزود کارها طبق زمانبندی که ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۶ مهر ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۲

امروز مدیر دفتر برند HTC‌ در ایالات متحده رسماً اعتراف نمود برنامه ی اولیه شرکتش عرضه ی تعدادی ابزار پوشیدنی تا انتهای سال جاری بوده است. وی در همین رابطه افزود کارها طبق زمانبندی که پیش از این معین گردیده بود پیش نرفته است و محصولات پوشیدنی HTC به جای سال ۲۰۱۴ در سال ۲۰۱۵ معرفی و عرضه خواهند گردید. او همچنین خاطر نشان ساخت در ابتدای سال آتی جزئیات بیشتری در مورد این گجت های جدید کمپانی تایوانی در اختیار رسانه ها قرار خواهند گرفت.

درو بمفورد (Drew Bamford) که مسئولیت آزمایشگاه خلاقیت HTC‌ موسوم به HTC Creative Labs را بر عهده دارد در همین رابطه گفته است هیچ یک از ساعت های هوشمندی که تا کنون از جانب سایر شرکت ها به بازار عرضه شده اند هیجان انگیز نیستند وی تاکید نموده است "هیچکدام از این محصولات به درستی پیاده سازی نشده اند".

بمفورد در همین رابطه می افزاید، تاکنون شاهد عرضه ی گجت های پوشیدنی بسیاری با هدف برآورده کردن نیازهای عمومی به بازار بوده ایم، اما هنوز یک دلیل مستحکم برای پوشیدن روزانه ی آنها تعریف نشده است. ما قصد داریم با محصولی وارد این عرصه شویم که کاملا هدفمند بوده و شما برای بستن آن بر روی مچ دست خود یک دلیل واقعی و جدی داشته باشید.

در ماه جولای @evaleaks تصویری را منتشر کرد که گفته می شد متعلق به ساعتی هوشمندی از HTC و مبتنی بر اندروید پوشیدنی است. اما در ماه سپتامبر شایعه ی دیگری خبر از این داد که به دلیل بالا رفتن هزینه های پروژه ی مرتبط به این ساعت HTC تصمیم گرفته است توسعه ی آن را متوقف نماید. حالا و بر مبنای آنچه گفته شد به نظر می آید پروژه ی یاد شده متوقف نگردیده بلکه تنها زمان تکمیل آن بیشتر گشته است تا محصولی بهتر و کارآمد تر عرضه گردد.

نظر شما چیست آیا HTC می تواند در بازار گجت های پوشیدنی تغییری پدید بیاورد و حرفی برای گفتن داشته باشد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • zapi
    zapi | ۱۷ مهر ۱۳۹۳

    اعترافو خوب اومدین :D

  • LG Forever
    LG Forever | ۱۶ مهر ۱۳۹۳

    HTC = Apple

  • آنتونیوس دیجیاتوس
    آنتونیوس دیجیاتوس | ۱۶ مهر ۱۳۹۳

    داستان ساعت های هوشمند هم شده داستان عطار و مُشک. همه شون یه چیز کاملا بی کاربرد میدن بیرون بعد با کلی تبلیغات و خالی بندی میکننش تو پاچه مردم. خدایی کدوم آدم عاقلی ساعتی رو که هر روز شارژ میخواد میخره؟ اصلا خنده داره ساعتت ارور Battery Low بده. من که فلسفهء این ساعت ها رو درک نمیکنم. فقط مثل یه غده رو دست میمونه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی