ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دفترچه راهنمای Droid Turbo پیش از معرفی این مدل جدید لو رفت

نسخه کاملی از دفترچه راهنمای فبلت جدید موتورولا در سایت MotoFirmware لو رفت. این در حالی است که موتورولا و ورایزون هنوز این پرچمدار جدید را به صورت رسمی معرفی نکرده بودند. بر اساس اطلاعاتی که ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱۷ مهر ۱۳۹۳ | ۲۰:۰۰

نسخه کاملی از دفترچه راهنمای فبلت جدید موتورولا در سایت MotoFirmware لو رفت. این در حالی است که موتورولا و ورایزون هنوز این پرچمدار جدید را به صورت رسمی معرفی نکرده بودند.

بر اساس اطلاعاتی که در این راهنما وجود دارد Droid Turbo از یک نمایشگر ۵٫۲ اینچی UltraHD -که مشابه QHD است- بهره می برد. همچنین دوربین ۲۱ مگاپیکسلی و یک باتری قدرتمند از سایر خصوصیات آن هستند.

البته از تصاویری که در این راهنما دیده می شود این گوشی نمونه چندان زیبایی به نظر نمی رسد. در واقع هر چه که Moto X با وقار و زیبا طراحی شده این گوشی زمخت و خشن به نظر می آید.

اینطور که در دفترچه راهنما نوشته شده، این گوشی از قابلیت توربوشارژ بهره می برد. این احتمالا به شارژ پرسرعت این گوشی برمیگردد. همانطور که در تصویر مشخص است تاریخ ۱۲ اکتبر روی صفحه گوشی به چشم می خورد. این احتمالا تاریخ معرفی رسمی این مدل توسط موتورولا و ورایزون بوده است. بنابر این احتمالا معرفی رسمی آن تا یکشنبه انجام می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • احمد
    احمد | ۱۷ مهر ۱۳۹۳

    موتو خم نشه صلوات خخخهخهخ

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی