ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با Paint Joy، از نقاشی در موبایل و تبلت خود لذت ببرید

دوران کودکی ما عمدتا با تفریحات غیر دیجیتالی سپری میشد؛ همیشه بعد از مدرسه در کوچه ها فوتبال و قایم باشک بازی می کردیم، روزهایی که در خانه بودیم هم به بازی های کاغذی و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ مهر ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۰

دوران کودکی ما عمدتا با تفریحات غیر دیجیتالی سپری میشد؛ همیشه بعد از مدرسه در کوچه ها فوتبال و قایم باشک بازی می کردیم، روزهایی که در خانه بودیم هم به بازی های کاغذی و بی سر و صدا ختم می شد.حتما یادتان هست که یکی از تفریحات محبوبمان در دوران کودکی، کشیدن نقاشی روی کاغذ و حتی در و دیوار منزل بود.

این روزها با پیشرفت لوازم الکترونیکی، صفحات کاغذ جای خود را به نمایشگرهای تبلت و تلفن های هوشمند داده اند. بنابراین نقاشی، این تفریح محبوب دوران خردسالیمان  را از این به بعد می توانیم روی آنها تجربه کنیم. با این کار هم از ریخت و پاش اضافه جلوگیری کرده و هم در مصرف کاغذ صرفه جویی می کنیم. یکی از جالب ترین این اپلیکیشن ها، Paint Joy است.

بسته به مهارتتان در نقاشی، در Paint Joy قادرید از یک آدمک معمولی گرفته تا یک چهره کامل و پرجزئیات طراحی کنید. در این اپلیکیشن انواع قلم با قطر قابل تنظیم و اشکال متفاوت در اختیار شما قرار داده شده تا دستتان در خلق یک اثر هنری کاملا باز باشد.

اگر تصور می کنید که این اپلیکیشن صرفا برای افراد آماتور طراحی شده، کاملا در اشتباهید. امکانات Paint Joy در حدی هست که بتوان با آن یک نقاشی خوب و پرجزئیات کشید؛ فقط همه چیز به دستان پرتوان هنرمندی که گجت را در دست گرفته بستگی دارد.

در حین نقاشی، اگر بخشی از طرحتان خراب شد نگران نباشید، با استفاده از دکمه بازگشت می توانید آن را اصلاح کنید. خصوصیت ویژه و بسیار جالب این اپلیکیشن، فیلم برداری از روند نقاشی کشیدن شماست. پس از این که طرحتان را کامل کردید، می توانید چگونگی تکمیل شدن نقاشی خود را در دور تند ملاحظه نموده و آن را ذخیره کنید. سپس اگر تمایل داشتید قادرید آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته و نظر دوستانتان را در مورد اثر هنری خود بدانید.

Paint Joy را می توانید به صورت رایگان از کافه بازار دانلود کنید.

Paint Joy

Paint Joy

سازنده: Bejoy Mobile قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • ArAsH
    ArAsH | ۱۷ مهر ۱۳۹۳

    نرم افزار خوبی بود
    ولیکن نرم افزار های مناسب دیگری برای انجام اینکار نیز وجود داره!

  • مهرداد
    مهرداد | ۱۷ مهر ۱۳۹۳

    من که فعلا دستم از زمین و آسمون جداست نمیتونم هیچ کدومش نصب کنم :-(

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی