ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دانلود کنید: کیبورد فارسی PersianTyper برای iOS 8

پیش از این و در نسخه های قبلی iOS،‌ مجبور بودیم با روش های مختلف از کیبورد فارسی مخفی در سیستم عامل استفاده کنیم که متاسفانه در iOS 8، این زبان به طور کامل حذف ...

پویان رمضان پور
نوشته شده توسط پویان رمضان پور | ۱۷ مهر ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

پیش از این و در نسخه های قبلی iOS،‌ مجبور بودیم با روش های مختلف از کیبورد فارسی مخفی در سیستم عامل استفاده کنیم که متاسفانه در iOS 8، این زبان به طور کامل حذف شد و کاربران فارسی زبان مجبور به مهاجرت به کیبورد عربی شدند. اما خوشبختانه در آخرین به روز رسانی این پلتفرم، امکان استفاده از کیبورد های جانبی و سوم شخص قرار داده شده است.

چندی پیش، به شما از انتشار یک کیبورد فارسی با نام FarsTap در اپ استور خبر دادیم. امروز نیز شاهد انتشار کیبورد دیگری با نام PersianTyper جهت استفاده راحت تر کاربران فارسی زبان iOS از دستگاه هایشان هستیم. کیبورد مذکور با استفاده طرحی زیبا و ساده، و بهره بردن از امکاناتی کاربردی، جایگزینی رایگان، قوی، سریع و شخصی برای کیبورد پیش فرض iOS است.

از جمله امکانات منحصر به فرد این کیبورد می توان به امکان جابجایی میان متن تایپ شده به وسیله حرکت انگشت به چپ یا راست بر روی کیبورد، امنیت کامل داده های مربوط به تایپ، چینش اصلاح شده ی دکمه ها جهت راحتی بیشتر و پیشنهاد لغات و پیش بینی هوشمند اشاره کرد. امکان استفاده از نیم فاصله و اعراب نیز در این کیبورد مهیا است. به گفته توسعه دهنده این کیبورد فوق العاده، پشتیبانی از آیپد نیز در نسخه های بعدی اضافه خواهد شد.

IMG_02138

یکی دیگر از امکانات بسیار خوب این کیبورد، امکان تغییر قالب، نوع فونت و اندازه آن است. با مراجعه به بخش تنظیمات شما می توانید از بین ۳ قالب  مختلف و چهار فونت زیبای فارسی یکان، رویا، سنس و یاقوت ترکیب دلخواه خود را بسازید و همچنین، از طریق اسلاید پایین صفحه، اندازه آن را تغییر دهید و در نهایت از کیبورد خود لذت ببرید.

در کل باید گفت این کیبورد از نظر عملکرد وضعیت بسیار خوبی دارد و شما هیچ تاخیری را در آن حس نخواهید کرد. با لمس هر کلید، حرف مربوطه بزرگ شده و جلوه زیبایی به تایپ کردن می بخشد. در نهایت باید بگوییم کیبورد "PersianTyper" بصورت کاملا رایگان عرضه شده است.

شایان ذکر است که برای اضافه کردن کیبورد های سوم شخص در iOS 8، باید پس از نصب اپلیکیشن آنها، به بخش تنظیمات رفته و با انتخاب منوی General ، به بخش Keyboard وارد شوید. در مرحله بعدی گزینه Keyboards را انتخاب کرده و با لمس گزینه Add New Keyboards، از بخش Third-Party Keyboards، برنامه مذکور خود را انتخاب نمایید.

PersianTyper

PersianTyper

سازنده: فرزاد نظیفی قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 8.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • علي
    علي | ۲۵ آبان ۱۳۹۴

    نمي تونم دانلود كنم
    ميگه در اپ استور امريكا در دسترس نيست

  • m-d
    m-d | ۹ مهر ۱۳۹۴

    ببخشید خیلی ممنونم من نمی دونم چطوری دانلود کنم میشه رهنمای کنید

  • مازیار ایرانی
    مازیار ایرانی | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

    دقیقا قضیه اینجاس که اپل از زوایای مختلفی گند زده همچنین در مقایسه با اپ استور با گوگل پلی چون برنامه های خیلی کمتری داره و سرچش کاملا روباتیکه یعنی یه رقم اینور اونورو نمیشناسه در صورتی که گوگله بد بخت تمام اینا رو داره تازه به کامپیوتر عین فلش وصل میشه فایل منیجر داره قابلیت هر نوع تغییری داره افلاین میشه روش برنامه و بازی ریخت در یک چشم به هم زدن حتی اچ دی
    هوم پیج داره دیگه چی میخوای بگم؟
    ِمعایب ای او اس انقد زیاده که به درد سطل اشغال میخوره نه استفاده

  • رها
    رها | ۱۲ دی ۱۳۹۳

    خیلی ممنونم.منو نجات دادین.الان از خرید آیفونم خیلی راضیم.مخصوصا که فارسی هم داره.دستتون طلا

  • حامد
    حامد | ۱۸ مهر ۱۳۹۳

    من به هيچ كيبوردي غير از كيبورد خود ios اطمينان ندارم. شما غير از پيام ها و مسيج ها كه حالا بگيم خيلي شايد مهم نباشه داري اطلاعات كارت بانكي رو وارد مي كني با اين كيبوردها. همشون هم كه ماشالا full access ميخوان!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی