ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

Desire Eye تلفن هوشمند جدید HTC برای سلفی دوستان از راه رسید

محبوبیت تصاویر سلفی این روزها رو به انفجار می رود و از همین رو شرکت های تولید کننده ی تلفن های هوشمند تلاش می نمایند تا محصولاتی را معرفی نمایند که صرفاً برای پاسخگویی به ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۷ مهر ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۴

محبوبیت تصاویر سلفی این روزها رو به انفجار می رود و از همین رو شرکت های تولید کننده ی تلفن های هوشمند تلاش می نمایند تا محصولاتی را معرفی نمایند که صرفاً برای پاسخگویی به نیاز تهیه ی اینگونه تصاویر توسط کاربران بهینه شده اند.

در حال حاضر چندین موبایل مختلف عرضه گشته اند که صرفاً ایده و هدف اولیه آنها تهیه ی عکس های سلفی بهتر بوده است و HTC نیز حالا و با ارائه ی تلفن هوشمندی جدید تحت عنوان Desire Eye تلاش خودش را برای به دست آوردن دل کسانی که تمایل دارند تصویر چهره شان را بر روی شبکه های اجتماعی با کیفیتی مطلوب به اشتراک بگذارند آغاز نموده است.

رزلوشن دوربین جلویی و پشتی تلفن هوشمند یاد شده یکسان بوده و هر دوی آنها می توانند تصاویری ۱۳ مگاپیکسلی و با کیفیت را تهیه نمایند، همچنین در این محصول جدید تکنیک های جدیدی برای تصویر برداری در نظر گرفته شده است تا عکس های تهیه شده به بالاترین کیفیت مطلوب برسند.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا بیشتر با جزییات HTC Desire Eye آشنا شوید.

Desire Eye در ماه جاری توسط AT&T در ایالات متحده به کاربران عرضه خواهد شد و کمی بعد روانه ی بازارهای اروپایی و آسیایی می گردد تا به عنوان یکی از پرچمداران این برند تایوانی شانس خودش را به آزمایش بگذارد.

محصول یاد شده با دو رنگ ارائه می شود و یکی از رنگ بندی های آن که به صخره های مرجانی یا coral reef شناخته خواهد شد شامل بدنه ی سفید با نوار دور نارنجی مایل به قرمز خواهد بود و رنگ بندی دیگر نیز بدنه ای آبی روشن با نوار دور آبی تیره را به کارابران ارائه خواهد نمود.

موبایل مخصوص سلفی دوستان HTC وزنی معادل ۱۵۴ گرم دارد، ضخامتش ۸.۵ میلی متر بوده و مجهز به نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزلوشن ۱۰۸۰P است. Desire Eye از شیوه ی طراحی double shot برند HTC که پیش از این در Desire 820 به کار گرفته شده بود پیروی می نماید و از همین رو دارای بدنه یی از جنس پلی کربنات است و همچنین گواهی IPX7‌ را نیز کسب نموده که این امر به معنی مقاومت آن به مدت ۳۰ دقیقه در عمق یک متری آب محسوب می شود.

desireeye

تلفن هوشمند مورد بحث اولین محصولی است که مجموعه ی جدید از قابلیت ها را برای دوربین های خودش تحت عنوان Eye Experience ارائه می نماید، که البته گفته شده است این موارد به زودی و طی یک به روز رسانی بر روی سایر محصولات HTC نیز در دسترس قرار خواهند گرفت. عمده ی امکانات مذکور عکاسی را جذاب تر نموده و به خلاقیت کاربران می افزایند ولی نمی توان آنها را یک نوآوری بدیع دانست.

جالب ترین قابلیت عرضه شده در مجموعه ی Eye Experience امکانی است که می تواند در حین فیلم برداری وقتی چهار نفر در کنار هم ایستاده اند چهره ی آنها را تشخیص داده و به صورت هر یک از افراد قابی جداگانه اختصاص دهد. در این شرایط و در حین یک مکالمه ی تصویری اسکایپ دیگر ۴ فرد ایستاده در کنار هم دیده نمی شوند و هر فرد کادر مجزای خود را داراست.

از جمله دیگر امکانات هیجان انگیز این مجموعه می توان به Crop-me‌ اشاره کرد که با آن می توانید تصویری از چهره ی خود گرفته و سپس آن را بر روی تصویری که توسط دوربین پشتی Desire Eye تهیه شده است مونتاژ نمایید.

Split Picture قابلیت قرار دادن تصاویر همزمان دوربین جلویی و پشتی را در دو قاب در کنار هم فراهم می آورد. Face Fusion می تواند دو چهره دو فرد متفاوت را با هم ادغام نماید و Live Makeup‌ همانطور که از نامش پیداست به صورت زنده به روتوش چهره ی افراد در عکس های تهیه شده می پردازد.  Photo Booth هم چهار تصویر تهیه کرده و آنها را مانند عکس های پرسنلی در پشت هم می چیند.

p1010237-1

Eye Experience همانطور که اشاره شد قرار است بر روی چندین تلفن هوشمند دیگر HTC از جمله M7، M8، E8، Butterfly 2، One mini، mini2، Desire 816 و Desire 820 نیز ارائه شود. HTC در همین رابطه می افزاید همه ی قابلیت های این مجموعه بر روی مدلهای یاد شده ارائه نخواهند شد و برخی مدل ها قابلیت های بیشتر و برخی قابلیت های کمتری در اختیار خواهند داشت و فهرست کامل این امکانات نیز در زمان عرضه ی به روز رسانی اعلام خواهد گردید.

این تلفن هوشمند به رابط کاربری Sense 6 و اندروید کیت کت ۴.۴ مجهز بوده و از سایر مشخصات سخت افزای آن می توان به پردازنده ی چهار هسته ای اسنپدراگون ۸۰۱ با سرعت پردازش ۲.۳ گیگاهرتز، پردازشگر گرافیکی آدرنو ۳۳۰، ۲ گیگابایت حافظه ی رم، اسپیکر BoomSound، باتری ۲۴۰۰ میلی آمپر بر ساعت و حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی اشاره نمود. HTC گفته است قیمت Desire Eye در جایی مابین قیمت محصول ۶۴ بیتی اش یعنی Desire 820 که ماه پیش معرفی گردید و E8 که نسخه ای با بدنه ی پلاستیکی از One M8 است قرار خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • hamedBB
    hamedBB | ۱۷ مهر ۱۳۹۳

    جانمایی اسپیکرها فوق العاده هستند . هنرمندانه هستش

  • مهرداد
    مهرداد | ۱۷ مهر ۱۳۹۳

    من منتظر M9 هستم....یه سرچ تو اینترنت بزنید ببینید عجب طراحی وحشتناک قشنگی داره....امیدوارم همینطوری باشه... 8->

  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۱۷ مهر ۱۳۹۳

    محصول بعدی نوکیا دیدنیه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی