ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با comiXchat، در دنیای کمیک ها با دوستان خود چت کنید

معمولا فرستادن پیامک به دوستان و انتظار برای دریافت پاسخ از جانب آنها، کاری بس ملال آور و کسل کننده است. اما با به کارگیری کمی خلاقیت، می توان روند خسته کننده ارسال و دریافت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ مهر ۱۳۹۳ | ۲۰:۳۰

معمولا فرستادن پیامک به دوستان و انتظار برای دریافت پاسخ از جانب آنها، کاری بس ملال آور و کسل کننده است. اما با به کارگیری کمی خلاقیت، می توان روند خسته کننده ارسال و دریافت پیام را به کاری لذت بخش و گاهی خنده دار تبدیل کرد، و این دقیقا کاری است که تیم Nubis Technology با عرضه comiXchat انجام داده است.

comiXchat امکانی فراهم کرده تا بتوانید با دوستانتان در محیطی مثل یک کمیک استریپ به گفتگو بپردازید. با ساخت حساب کاربری در این اپلیکیشن، شما قادرید از میان کاراکترهای موجود، یکی را به عنوان آواتار خود انتخاب کنید. سپس به دوست خود (که او هم باید از کاربران comiXchat باشد) پیامی بدهید؛ با ارسال این پیام، آواتار شما و دوستتان در محیطی کمیک قرار خواهد گرفت و محاوراتتان حالت داستانی به خود می گیرد.

جالب اینجاست که بسته به شکلک یا علائمی که در گفتگوی خود استفاده می کنید، زاویه دوربین، موقعیت و حالات چهره آواتارها هم به صورت همزمان تغییر خواهند کرد. پس از اتمام چت، اگر مایل بودید می توانید آن را به صورت یک کمیک در حافظه موبایل خود ذخیره کرده و آن را در شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید. comiXchat البته خالی از عیب نیست؛ بسیاری از کاربران نسخه اندرویدی بابت تأیید نشدن ایمیل خود برای ثبت پروفایل و باگ هایی کوچک و بزرگ، در قسمت نظرات سایت گوگل پلی ابراز نارضایتی کرده اند. با این وجود، امید می رود که با ارائه نسخه های جدید مشکلات comiXchat مرتفع شوند.

comiXchat به صورت رایگان برای iOS، اندروید و ویندوزفون عرضه شده. اگر برای صحبت با دوستان خود، خواهان چیزی فراتر از یک گفتگوی متنی ساده و خسته کننده هستید comiXchat را امتحان کنید.

comiXchat

comiXchat

سازنده: Nubis Technology قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 3.5 / 4.8 / 2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • علیرضا
    علیرضا | ۱۹ مهر ۱۳۹۳

    ویندوز 95 یا 98 هم یه برنامه چت کامیک داشت که کاراکترهاش هم خیلی قشنگ بودن و همینجوری تغییر حالت هم میدادند. منم خیلی بهش علاقه مند بودم. ولی از نشخه های بعدی ویندوز این امکان ازش حذف شد.

  • bahram
    bahram | ۱۸ مهر ۱۳۹۳

    جالبه
    تشکر از آقای بیگ زاده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی