ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تولید آیپد بزرگتر به خاطر آیفون ۶ پلاس عقب خواهد افتاد

بر اساس گزارشی که وال استریت ژورنال به تازگی منتشر کرده، اپل قصد دارد تا در مراسم ۲۴ مهر خود از آیپد های ۱۲.۹ اینچی رو نمایی به عمل آورد. اما به نظر می رسد ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۸ مهر ۱۳۹۳ | ۱۴:۳۰

بر اساس گزارشی که وال استریت ژورنال به تازگی منتشر کرده، اپل قصد دارد تا در مراسم ۲۴ مهر خود از آیپد های ۱۲.۹ اینچی رو نمایی به عمل آورد. اما به نظر می رسد مشکلات زنجیره تامین، تولید این محصول را تا اوایل سال ۲۰۱۵ عقب خواهد اندخت.

بر اساس اطلاعاتی که منابع خبری WSJ فاش کرده اند، تامین کنندگان اپل در حال حاضر درگیر تقاضای زیادی هستند که برای آیفون ۶ پلاس وجود دارد. سازندگان صفحات نمایش با وجود اینکه تمام منابع خود را به کار گرفته اند، باز هم از میزان تقاضای موجود برای فبلت اپل عقب هستند. لذا با این شرایط برای آن ها بسیار سخت است که قسمتی از منابع خود را به تولید نمایشگری بزرگتر برای آیپد اختصاص دهند.

علاوه بر این موضوع، در فاکسکان نیز مشکلاتی وجود دارد. این شرکت که اصلی ترین همکار اپل در سر هم کردن قطعات به شمار می رود، در حال حاضر مشکل نیروی انسانی دارد. فاکسکان با وجود اینکه ۲۰۰ هزار نفر را به صورت اختصاصی بر روی ساخت آیفون های جدید متمرکز کرده است، باز هم نمی تواند در مقایسه با میزان تقاضا، تولید خود را بالا برد. بد نیست اشاره کنیم که فاکسکان در مجموع ۱ میلیون کارگر دارد.

اپل در حال حاضر ۲۶.۹ درصد از سهم بازار جهانی تبلت را در اختیار دارد که در مقایسه با ۳۳ درصد سال قبل، با کاهش مواجه گشته است. با ظهور کمپانی های چینی در بازار تبلت ها، حتی سامسونگ نیز با ۱ درصد کاهش سهم بازار روبرو شده و هم اکنون با ۱۷.۲ درصد در جایگاه دوم قرار گرفته است.

اپل در سال ۲۰۱۲ با معرفی آیپد مینی، تلاش کرد تا سلایق بیشتری را پوشش دهد و متعاقب آن فروش بیشتری را به دست آورد. اکنون به نظر می رسد بار دیگر تیم کوک قصد دارد تکنیکی مشابه را به کار گیرد. تعداد آیپد فروش رفته در طی ۲ فصل گذشته، به صورت پیاپی کاهش داشته و این اقدام اپل می تواند بار دیگر این محصول را به دوران اوج خود بازگرداند.

در ماه جولای، اپل با عقد پیمان همکاری با IBM تصمیم گرفت تا بر روی حوزه های صنعتی تمرکز بیشتری را به خرج دهد. طی این همکاری اپل متعهد می شود تا اپلیکیشن های هدفمند بیشتری را برای صنایع توسعه دهد و IBM نیز در قبال این موضوع، تلاش می کند تا محصولات اپل را در میان شرکت های صنعتی به فروش رساند.

با در نظر گرفتن این موضوع می توان گفت که آیپد ۱۲.۹ اینچی برگ برنده تیم کوک است برای حضور قدرتمند تر در صنایع. حضوری که با حمایت IBM، می تواند سود های کلانی را روانه حساب بانکی اپل کند.

اما آیا آیپد ۱۲.۹ اینچی از سمت کاربران نیز مورد استقبال قرار می گیرد؟ نظرات خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • shayan_Q9
    shayan_Q9 | ۱۸ مهر ۱۳۹۳

    امیدوارم خــ________________________________ـم نشه!

    :(

  • Dr.ImaN
    Dr.ImaN | ۱۸ مهر ۱۳۹۳

    تبلت باس کوچیک باشه خوش دست باشه مثل ipad mini

  • nilz
    nilz | ۱۸ مهر ۱۳۹۳

    ﻫﻤﻮﻥ ﺑﻬﺘﺮ ﮐﻪ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻧﮑﻨﻪ ﺗﺮﺟﯿﺢ ﻣﯿﺪﻡ ﺗﻮﯼ ﺍﻭﻥ ﺳﺎﯾﺰ ﻟﭗ ﺗﺎﺏ ﺑﺨﺮﻡ ﺗﺎ ﺍﯾﭙﺪﯼ ﮐﻪ ﭘﺮ ﺍﺯ محدودیته

  • D
    D | ۱۸ مهر ۱۳۹۳

    به نظر من تبلت تو سایز 10 اینچ خیلی خوبه جمع و جوره برای سایز های بالاتر سراغ لپتاپ میرم به جای تبلت.

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۸ مهر ۱۳۹۳

    اینجاست که به شرکتی مثل سامسونگ باید افرین گفت همه چی تولید میکنه و کم نمیاره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی