ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

انفورماتیک گستر
تکنولوژی

خدمات صدور ضمانت نامه انفورماتیک گستر معرفی شد

شاید شما هم با دستگاه های بدون گارانتی یا گارانتی نامعتبر روبرو شده اید. شاید برای خرید دلهره تهیه نوت بوک یا تبلت با گارانتی معتبر را دارید. شاید بخواهید دستگاه شما دوسال گارانتی معتبر داشته باشد. ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۱۹ مهر ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

شاید شما هم با دستگاه های بدون گارانتی یا گارانتی نامعتبر روبرو شده اید. شاید برای خرید دلهره تهیه نوت بوک یا تبلت با گارانتی معتبر را دارید. شاید بخواهید دستگاه شما دوسال گارانتی معتبر داشته باشد.

شرکت انفورماتیک گستر امروز طرحی را در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه معرفی کرد که در آن 20 درصد از دستگاه های نوت بوک و تبلت اصلی وارد شده به کشور که گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر ندارند می توانند تحت پوشش آن به خریداران و مصرف کنندگان ارائه شود.

برای اطلاع از جزئیات این خدمات در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

حسین غروی رام مدیرعامل شرکت انفورماتیک گستر با اعلام آغاز طرح سامانه صدور ضمانت نامه توضیح داد: دستگاه های نوت بوک و تبلتی وارد بازار می شوند که توسط وارد کننده خدمات پس از فروش ارائه نشده و یا گارانتی های زیر پله ای ارائه می شود. ما با طرح سامانه صدور ضمانت مشکل وارد کننده، فروشنده و مصرف کننده محصولات را حل کرده ایم.

وی افرود: در این طرح اکثر برندهای تبلت و نوت بوک که وارد بازار ایران می شوند در سامانه ما ثبت هستند و مراکز فروش ما با سامانه ای که برای آنها تعبیه کرده ایم می توانند گارانتی مورد نظر را ثبت کرده و به مشتریان در لحظه و آنی ارائه دهند.

غروی اظهار کرد: شکاف موجود در ارائه نوت بوک بین واردکننده و مصرف کننده بحث خدمات است. این موضوع به دلیل مهاجرت برخی شرکت های ایرانی به امارات برای خرید و فروش محصول و فروش محصولات توسط شرکت های پاکستانی، هندی و اماراتی به فروشگاه داران داخلی است که سبب عدم ارائه خدمات پس از فروش بر روی محصولات در ایران شده است.

او با اشاره به اینکه حدود 20 دزصد از نوت بوک ها و تبلت های موجود در بازار ایران شامل این مشکل می شود ، بیان کرد:با توجه به تحقیقات ما در بازار ایران در هر دقیقه کاری 6 نوت بوک و 14 تبلت به فروش می رسد و با توجه به آمار 20 درصدی هر دقیقه 1 نوت بوک و 3 تبلت نیازمند ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان هستند.

انفورماتیک گستر

بهنام سبحانی مدیر توسعه تجارت این شرکت نیز گفت: مساله اصلی در بازار برای مشتریان این است که با کدام گارانتی بخریم. خدمات پس از فروش نیز کاملا ایرانیزه است. یکی از رویکرد های ما در سامانه صدور ضمانت نامه این است که مشتری از اصل نبودن کالا اطمینان کامل کسب کنند. بررس کیفیت اصالت کالا یکی از نشانه های کار ماست.

سبحانی افزود: ما برای جذابیت بیشتر و ارزش افزوده گارانتی خود، طرح هدیه انفورماتیک گستر با نام «هاگ» را اجرا می کنیم. در این طرح که دو هفته بیشتر از راه اندازی آن نمی گذرد خدمات تفریحی، ورزشی و رستورانی به مشتریان انفورماتیک گستر ارائه می شود.

وی در مورد طرحی برای افزایش مرکز خدمات و کارآفرینی بیشتر افزود: ما یک طرحی گذاشتیم تا دانشجویان و همکارانی که علاقه مند به تعمیر و سرویس دستگاه های نوت بوک و تبلت هستند را جذب کرده، آموزش می دهیم و از آنها برای مراکز خدمات خود استفاده می کنیم تا ضمن کارآفرینی و سود رسانی به این افراد برای خود نیز سود کسب کنیم.

اکبر جعفری معاونت فروش و بازاریابی شرکت انفورماتیک گستر نیز با اشاره به افتتاح نرم افزار و شبکه فروش برای نمایندگان گفت: هر نماینده کارشناس فنی برای گارانتی دیتگاه ها معرفی می کنند و ما نیز هر از چند وقتی بازرسان خودمان را به این فروشگاه ها ارسال می کنیم.

وی همچنین انواع گارانتی های این طرح را چنین توضیح داد: گارانتی معمولی و گارانتی شگفت انگیز در دو نوع یک سال و دوسال ارائه می شوند. گارانتی شگفت انگیز بدین صوررت است که اگر دستگاهی برای تعمیر به گارانتی آورده شد تا زمان ارائه دستگاه به مشتری یک دستگاه مشابه در اختیار مشتری قرار می گیرد. ضمنا خدماتی که همه گارانتی های موجود از موارد نقض گارانتی می دانند را ما پوشش خواهیم داد و باعث شگفت انگیز شدن گارانتی می شود.

انفورماتیک گستر

جعفری در سوال خبرنگار دیجیاتو مبنی بر اینکه اگر دستگاه دست دوم یا به دوباره اصلاح شده توسط فروشگاهی در سامانه گارانتی شود تکلیف مشتری چیست گفت: ما به مشتری گارانتی را ارائه می کنیم ولی خسارات را از مغازه ای که دستگاه را گارانتی کرده دریافت می کنیم چون با فروشگاه ها قرارداد سفت و سختی داریم و این موارد در این دیده می شود.

بنا به گفته مدیران انفورماتیک گستر قیمت یان صدور ضمانت نامه و گارانتی برای نوت بوک های غیر اپلی 41 هزار تومان، تبلت های زیر یک میلیون تومان 24 هزار تومان و تبلت های یک میلیون تومانی به بالا 35 هزار تومان در گارانتی معمولی و در گارانتی شگفت انگیز قیمت ها از 60 هزار تومان تا 130 هزار تومان است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • MOH3N
    MOH3N | ۱۹ مهر ۱۳۹۳

    رقیبه سریر شده مخصوصا که قیمتاشم زیر قیمته سریر زده :))
    چه می کنه این رقابیت !!

  • مهدی
    مهدی | ۱۹ مهر ۱۳۹۳

    تا زمانی که ایران در تحریم است و هیچ شرکتی نمایندگی اصلی در ایران ندارد (نمایندگی که خود شرکت خارجی در ایران تاسیس کند و ارتباط مستقیم با شرکت داشته باشد ) گارانتی هیچ معنی ای در ایران ندارد

  • Ali Borhan
    Ali Borhan | ۱۹ مهر ۱۳۹۳

    من چند سال پیش از ال جی یه مانیتور گرفتم با گارانتی مادیران
    وقتی آوردم خونه روشنش کردم نصف پنل رنگ ها رو متفاوت از نصف دیگه نشون میداد . زنگ زدم بهشون گفتم اولش که گفتن از کارت گرافیکه . بعد که براشون مسجل شد گفتن همه مانیتور های این مدل این مشکلو دارن !!!

    • TROOL
      TROOL | ۱۹ مهر ۱۳۹۳

      پس نگرفتن؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی