ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ثبت پتنت رابط کاربری Iconic UX توسط سامسونگ و احتمال بازنشست شدن تاچ ویز

به احتمال بسیار زیاد نام رابط کاربری تلفن های همراه هوشمند و تبلت های سامسونگ، یعنی TouchWiz را شنیده اید. در میان رابط های کاربری، تاچ ویز از بیشترین امکانات نرم افزاری بهره مند بود ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۹ مهر ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

به احتمال بسیار زیاد نام رابط کاربری تلفن های همراه هوشمند و تبلت های سامسونگ، یعنی TouchWiz را شنیده اید. در میان رابط های کاربری، تاچ ویز از بیشترین امکانات نرم افزاری بهره مند بود و همیشه به عنوان یکی از بهترین ها شناخته می شود. با هر به روز رسانی سامسونگ امکانات بیشتری را هم به آن اضافه کرد و کاربران تلفن های همراه هوشمند و تبلت های این شرکت، از امکانات جدید آن بهره مند می شدند.

اما خبرهایی به گوش می رسد که سامسونگ قصد دارد به زودی این رابط کاربری را بازنشست و از یک رابط کاربری جدید در دستگاه های خود استفاده کند. البته هنوز هیچ واکنشی نسبت به این خبر از سوی این شرکت دیده نشده اما لو دهنده معروف فضای مجازی، Eveleaks چندی پیش از تعطیلی تصاویری را از رابط کاربری جدید سامسونگ منتشر کرده بود.

حالا تصاویری منتشر شده که نشان می دهد این شرکت مارس گذشته، پتنتی را در رابطه با یک رابط کاربری جدید به نام Iconic UX را در دفتر مالکیت معنوی کره به ثبت رسانده اما هنوز هیچ جزئیات زیادی از آن منتشر نشده ولی در مدارک منتشر شده مشخص است که کاربر می تواند به وسیله سوایپ کردن در لایه های مختلف این رابط کاربری جابجا شود.

هنوز هیچ خبری در رابطه با زمان یا نحوه عرضه این رابط کاربری جدید منتشر نشده اما با توجه به این که اخیرا ویدیویی از اندروید ال در گلکسی  اس ۵ با لباس تاچ ویز منتشر شده، احتمال می رود این رابط کاربری جدید، در پلتفرم تایزن به کار خواهد رفت.

در ادامه مطلب تصاویر مربوط به پتنت جدید سامسونگ را مشاهده خواهید کرد. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا تغییر رابط کاربری ایده خوبی برای پیشرفت بیشتر محصولات سامسونگ خواهد بود یا خیر؟

Samsungs-Iconic-UX Samsungs-Iconic-UX (1) Samsungs-Iconic-UX (2) Samsungs-Iconic-UX (3) Samsungs-Iconic-UX (4)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • oscar
    oscar | ۱۹ مهر ۱۳۹۳

    تاچ ویز عالیه اما خیلی سنگینه..

  • بیژن
    بیژن | ۱۹ مهر ۱۳۹۳

    مخاطبای تلفنش رو نگا کنید
    بارنی استینسون و لیلی و رابین

    • وحید آقاخانی
      وحید آقاخانی | ۲۰ مهر ۱۳۹۳

      داداش نکته سنجیت تو حلق طراحش!! :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی