ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

خرید روز: Nokia X دو سیم کارت و کتابخوان MP5 Color Book 3044

امروز با گشت و گذاری در فروشگاه های متفاوت آنلاین ایرانی با گزینه های گوناگون و جذابی مواجه شدیم و از بین آنها دو گزینه را که هم تخفیف مناسبی به آنها تعلق گرفته بود و هم می ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۰ مهر ۱۳۹۳ | ۱۵:۴۴

امروز با گشت و گذاری در فروشگاه های متفاوت آنلاین ایرانی با گزینه های گوناگون و جذابی مواجه شدیم و از بین آنها دو گزینه را که هم تخفیف مناسبی به آنها تعلق گرفته بود و هم می توانند برای عموم کاربردی محسوب گردند را برگزیدیم.

این گزینه ها عبارتند از تلفن هوشمند Nokia X دو سیم کارته و کتابخوان MP5 Color Book 3044. در ادامه ی مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

۱- Nokia X Dual Sim

nokia_x_front_yellow_home

تلفن هوشمند ارزان قیمت نوکیا ولی با پلتفرم اندروید شاید از نظر امکانات با دیگر پرچمداران یا حتی میان رده های اندرویدی قابل مقایسه نباشد، اما در این بازه قیمتی جزو انتخاب های نسبتا خوب قرار می گیرد. این دستگاه از جنس پلاستیک بوده و دارای این مشخصه سخت افزاری است: نمایشگر ۴ اینچی نوکیا اکس دارای رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسلی و پنل آن از نوع IPS است. پردازنده آن از نوع اسنپدرگن اس۴ پلی انتخاب شده که یک پردازشگر دو هسته ای با سرعت یک گیگاهرتز، ۵۱۲ مگابایت رم و پردازنده گرافیکی آدرینو ۲۰۳ آن را همراهی می کنند. حافظه داخلی این تلفن همراه هوشمند ۴ گیگابایت بوده که امکان افزایش آن با استفاده از کارت حافظه جانبی MicroSD در آن مقدور است. در انتها باید بگوییم این تلفن همراه هوشمند تحت سیستم عامل اندروید ۴.۱ اجرا می شود.

قیمت محصول: ۳۴۳٫۰۰۰ تومان

قیمت تخفیف خورده: ۳۰۹٫۰۰۰ تومان

فروشگاه عرضه کننده: Digikala.com

۲ - کتابخوان MP5 Color Book 3044

2

احتمالا نام کتابخوان های دیجیتالی را شنیده اید. دستگاه هایی مشابه تبلت که به وسیله آنها می توانید کتب الکترونیکی خود را در آن مطالعه کنید. کتابخوان MP5 Color Book 3044 هم یکی از این نمونه ها است که به وسیله آن می توانید علاوه بر مطالعه کتاب و مجله، موسیقی های مورد علاقه خود را در آن گوش دهید و یا به مشاهده فیلم بپردازید. این تبلت کوچک ۴.۳ اینچی یک نمایشگر با رزولوشن ۴۸۰ در ۲۷۲ پیکسلی دارد و صرفا برای مطالعه و امور سبک طراحی شده. به همین دلیل از سخت افزار قدرتمندی هم بهره نمی برد. فضای داخل آن ۴ گیگابایت بوده و به وسیله کارت حافظه جانبی می تواند تا ۱۶ گیگابایت دیگر به آن اضافه کنید.

قیمت محصول: ۲۷۰٫۰۰۰ تومان

قیمت تخفیف خورده: ۱۶۲٫۰۰۰ تومان

فروشگاه عرضه کننده: Chare.ir

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • MehrSH
    MehrSH | ۲۰ مهر ۱۳۹۳

    به نظر من Nokia X با قیمت اصلیش به هیچ وجه ارزش خرید نداره.خیلی بده

  • D
    D | ۲۰ مهر ۱۳۹۳

    اینجاش برام جالب بود
    این تبلت کوچک ۴.۳ اینچی یک نمایشگر با رزولوشن ۴۸۰ در ۲۷۲ پیکسلی دارد

  • pars
    pars | ۲۰ مهر ۱۳۹۳

    سامسونگ یانگ 2 بهتره از X و خیلی ارزانتره و اندروید 4.4 هست و رابط کاربری روان و سریعی داره . ace 4 هم گزینه ی خیلی بهتریه و 4.4 هست و امکاناتش زیاده.

  • Alireza M8
    Alireza M8 | ۲۰ مهر ۱۳۹۳

    Chizaye Be dard nakhuri budan

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی