ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بازی های برتر استودیو MiniClips برای گجت های همراه

مینی کلیپ یکی از بزرگ ترین و شناخته شده ترین استودیوهای بازی سازی موبایل است و سالانه عناوین سرگرم کننده بسیاری منتشر می کند پیش تر در دیجیاتو به معرفی بعضی از آن ها مثل ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۱ مهر ۱۳۹۳ | ۱۲:۰۰

مینی کلیپ یکی از بزرگ ترین و شناخته شده ترین استودیوهای بازی سازی موبایل است و سالانه عناوین سرگرم کننده بسیاری منتشر می کند پیش تر در دیجیاتو به معرفی بعضی از آن ها مثل Soccer Stars پرداخته ایم.

اما این استودیو بازی های سرگرم کننده بسیاری دارد که تا به حال به آن ها نپرداخته ایم. در ادامه مطلب می توانید چند نمونه از آن ها را مشاهده کنید.

8Ball Pool

1

مینی کلیپ استاد تبدیل کردن بازی های معمولی به تفریحات فوق العاده سرگرم کننده و اعتیاد برانگیز است. نمونه و مشابه آن را در Soccer Stars دیده ایم. یک فوتبال نوبتی که بنای آن بر برد و باخت، گذاشتن و برداشتن و ثروت و فقر است. بیلیارد مینی کلیپ هم بی ارتباط با جمله قبل نیست. شاید تا پیش از این ده ها بازی بیلیارد روی کامپیوتر، موبایل یا تبلت خود انجام داده باشید اما 8Ball Pool با همه فرق دارد. اگر با قوانین بیلیارد آشنایی دارید، یک بار که وارد بازی شوید مدت ها درگیرش خواهید شد.

8 Ball Pool

8 Ball Pool

سازنده: Miniclip قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 48.2 مگابایت زبان:

 

Extreme Skater

2

یک اسکیت باز قهار از هیچ زمین و مانعی ترس ندارد و بی قرار، به این سو و آن سو می جهد. لذتی که در این ورزش پر هیجان می توان یافت واقعا با هیچ ورزش زمینی و ارزان قیمت دیگری قابل قیاس نیست اما خطری که باید به جان بخرید، بسیار گزاف است. Extreme Skater برای لذت بردن همه طراحی شده، حتی آن هایی که از پرش و حرکت روی موانع خطرناک واهمه دارند. مینی کلیپ تا حدودی این بازی را پر زد و خورد نشان داده که به جذابیت آن می افزاید.

Extreme Skater

Extreme Skater

سازنده: Miniclip قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 39.2 مگابایت زبان:

 

Rail Rush

3

Rail Rush یکی دیگر از بهترین بازی های سبک ادونچر-رانر محسوب می شود که پیش از این در مورد آن مفصل صحبت کرده ایم. این عنوان هم یکی از بهترین های سبک خود محسوب می شود که سابقه ای طولانی دارد و مرتبا در حال آپدیت و به روزرسانی بوده. همانند تمامی بازی های رانر، هدف جمع کردن یک یا چند شی، دور شدن از موانع و کارهای دیگر. پیرمرد این داستان به دنبال جمع کردن سنگ های گمشده است و با تمام قوا در این مسیر قدم می گذارد.

Rail Rush

Rail Rush

سازنده: Miniclip قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، ویندوزفون و iOS حجم: 56.1 مگابایت زبان:

 

Bike Rivals

4

یوبیسافت مهارت خاصی در ساختن بازی های موتوری دارد اما نه به شیوه عادی. سری Trials، موتورسوارهای دیوانه ای را نشان می دهد که به شکل وحشتناکی از مسیرهای جنون آمیز می گذرند تا خودشان را به مقصد برسانند. Bike Rivals نمونه ای مشابه است برای اندروید و iOS. اگر Trials Fusion را روی این پلتفرم ها بازی کرده اید، پیشنهاد می کنیم Bike Rivals را هم به هیچ وجه از دست ندهید.

Bike Rivals

Bike Rivals

سازنده: Miniclip قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 42.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • پزمان
    پزمان | ۸ دی ۱۳۹۴

    سلام دوستان چطور میشه سکه اضافه کرد مینی کلیپ برای کامپیوتر

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی