ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تماشا کنید: PanelPress، ابزاری برای تعمیر آیفون های خم شده

اپل آخرین بار و در پاسخ به کسانی که از خم شدن تلفن هوشمند جدید این شرکت گلایه داشتند اعلام داشت تنها ۹ عدد از این محصول دچار مشکل یاد شده گشته که نسبت به ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۱ مهر ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰

اپل آخرین بار و در پاسخ به کسانی که از خم شدن تلفن هوشمند جدید این شرکت گلایه داشتند اعلام داشت تنها ۹ عدد از این محصول دچار مشکل یاد شده گشته که نسبت به تعویض آنها نیز اقدام کرده است.

اما از سوی دیگر برخی منابع خبر از خم شدن تعداد بسیار بیشتری از موبایل مورد بحث می دهند و این مسئله را جدی می دانند. اکنون چه این خبر درست باشد و چه غلط، gTool، یکی از تولید کنندگان ابزارهای تعمیر آیپد و آیفون، وسیله ی جدیدی را تحت عنوان PanelPress ارائه کرده است که می تواند مشکل تلفن های هوشمند خم شده ی اپل را برطرف نماید.

در ادامه ی مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

استفاده از ابزار یاد شده البته چندان هم ساده نیست و شما برای اینکه بتوانید با کمک آن مشکل آیفون خم شده را حل کنید لازم است ابتدا صفحه نمایش را باز کرده و جدا نمایید، که همین یک مرحله ی پیش نیاز ابداً کار ساده یی به نظر نمی رسد و انجامش با توجه به ساختار تلفن هوشمند اپل نیاز به مهارت بالایی دارد.

پس از جداسازی نمایشگر می توانید بدنه ی آیفون را در درون PanelPress قرار داده و با تنظیم کردن پایه ها در جاهایی که مشخص گشته است اقدام به پایین آوردن پایه ی بالایی پانل نمایید تا وضعیت ظاهری موبایل دوباره عادی گردد.

این روش مکانیکی که بر مبنای فشار وارد کردن بر خلاف جهتی که تلفن دچار انحنا شده عمل می کند، لازم است بسیار آهسته و با دقت صورت پذیرد تا ریسک صدمه وارد کردن به بدنه ی تلفن کاهش یابد و کمی بی توجهی می تواند سبب خم گشتن آیفون در جهت عکس گردد.

PanelPress از آیفون های ۵ الی ۶ پلاس پشتیبانی به عمل می آورد و با قیمتی معادل ۳۰۰ دلار قابل تهیه است. در پایان از شما دعوت به عمل می آوریم ویدئویی که از عملکرد این ابزار تهیه شده است را مشاهده نمایید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/PanelPress-straightens-out-your-bent-iPhone%206-if-you-dare.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۲ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی