ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یک میلیون نفر مشغول آزمایش کردن ویندوز ۱۰ و کمک به مایکروسافت در توسعه آن هستند

مایکروسافت در ابتدای اکتبر دست به عرضه ی اولین نسخه ی پیش نمایش فنی از نسل بعدی سیستم عاملش موسوم به ویندوز ۱۰ زد و حالا این کمپانی اعلام کرده است یک میلیون نفر در ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۲ مهر ۱۳۹۳ | ۰۹:۲۶

مایکروسافت در ابتدای اکتبر دست به عرضه ی اولین نسخه ی پیش نمایش فنی از نسل بعدی سیستم عاملش موسوم به ویندوز ۱۰ زد و حالا این کمپانی اعلام کرده است یک میلیون نفر در حال تست نسخه ی یاد شده هستند و تلاش می کنند به صورت روزانه نقطه نظرات متعددی را برای بهبود آن ارائه دهند.

جو بلفیوره، یکی از اعضای اصلی تیم توسعه ی سیستم عامل ها در مایکروسافت، می گوید: <<روزانه افراد بسیاری نسخه ی پیش نمایش منتشر شده از ویندوز ۱۰ را مورد استفاده قرار داده و برای ما نظراتشان را ارسال می کنند. تا کنون بیش از دویست هزار پیشنهاد گوناگون دریافت کرده ایم که در راس آنها تقاضا برای حذف جستجوی جدید و دکمه های task view قرار داشته است، بعد از این موراد درخواست های اصلی در رابطه با اضافه شدن و بهبود انیمیشن ها و ترنزیشن های مرتبط به منوی استارت بوده است.>>

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

پیش از این مایکروسافت طی آماری اعلام کرده بود ۶۴ درصد از کلیه موارد نصب نسخه ی پیش نمایش ویندوز ۱۰ بر روی کامپیوترهای واقعی بوده است و نه ماشین های مجازی، که این رقم بسیار در خور توجه محسوب می شود.

۶۴ درصد از کلیه موارد نصب نسخه ی پیش نمایش ویندوز ۱۰ بر روی کامپیوترهای واقعی بوده است.

مایکروسافت معتقد است این درصد بالا از نصب ویندوز ۱۰ بر روی کامپیوترهای واقعی سبب می شود برای بهبود نسل بعدی سیستم عاملش نقطه نظرات کسانی را دریافت نماید که نسخه ی پیش نمایش فنی فعلی را به صورت روزانه و برای امور معمولشان تجربه کرده اند، نه افرادی که تنها از سر کنجکاوی برای چند ساعت آن را بر روی یک ماشین مجازی نصب می نمایند.

این شرکت می افزاید ۶۸ درصد از کاربران حال حاضر ویندوز ۱۰ روزانه بیشتر از هفت اپلیکیشن را اجرا کرده و ۲۵ درصد از آنها در طی روز با بیش از ۲۶ برنامه ی مختلف به کار می پردازند. این بدان معنی است که مردم به جد در حال محک زدن نسخه ی آزمایشی و ارسال نظراتشان در راستای بهینه سازیش به ما هستند.

مایکروسافت هنوز مشخص نیست نسخه ی پیش نمایش فنی بعدی از ویندوز آینده اش را در چه زمانی عرضه خواهد کرد، ولی از شواهد امر پیداست که این اتفاق در زمانی کوتاه رخ خواهد داد. بر مبنای گفته های بلفیوره ردموندی ها به سختی در تلاش هستند تا برخی از نقطه نظرات مهمی که تا کنون از کاربران دریافت کرده اند را اجرایی نموده و آنها را در نسخه ی پیش نمایش بعدی پیاده سازی نمایند.

بلفیوره می گوید: <<با وجود اینکه تنها دو هفته از انتشار نسخه ی اولیه ویندوز ۱۰ می گذرد ولی اشتیاق و علاقه ی کاربران به این نسخه بسیار زیاد بوده و ما به سختی در تلاشیم تا این اشتیاق را در آنها افزیش دهیم. بیش از ۲۰۰ هزار نظری که آنها تا کنون ارائه کرده اند مسلماً نسل بعدی ویندوز را در مسیر صحیحی قرار خواهد داد و مایکروسافت تلاش می کند تا به صورت منظم نسخه های آپدیت شده ای از ویندوز ۱۰ تا زمان انتشار نهاییش در سال آینده ارائه نماید و بازهم از نظرات کاربران در روند توسعه ی این سیستم عامل بهره بگیرد.>>

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • NAKOOT
    NAKOOT | ۲۲ مهر ۱۳۹۳

    عجب موس و کیبورد خوشگلی

  • TROOL
    TROOL | ۲۲ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • bahram
    bahram | ۲۲ مهر ۱۳۹۳

    فعلا نصب نمیکنم.ببینیم کسایی که نصب کردن چی میگن.اون وقت شاید نسخه اصلیشو نصب کنم :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی