ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

خرید روز: Samsung Galaxy S5 Mini Duos G800H و لپ تاپ ASUS X451MA – A

هر روز در فروشگاه های آنلاین ایرانی به اقلام متفاوتی تخفیف تعلق می گیرد، دیجیاتو این کاهش قیمت های مقطعی را بررسی کرده و در صورت مشاهده ی مواردی مناسب آنها را با شما مطرح می نماید. در ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۲ مهر ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۰

هر روز در فروشگاه های آنلاین ایرانی به اقلام متفاوتی تخفیف تعلق می گیرد، دیجیاتو این کاهش قیمت های مقطعی را بررسی کرده و در صورت مشاهده ی مواردی مناسب آنها را با شما مطرح می نماید.

در همین راستا امروز نیز با گشت و گذاری در فروشگاه های یاد شده با دو گزینه که هم تخفیف مناسبی به آنها تعلق گرفته بود و هم می توانند برای عموم کاربردی محسوب گردند مواجه شدیم.

این گزینه ها عبارتند از تلفن هوشمند  Samsung Galaxy S5 Mini Duos G800H و لپ تاپ ASUS X451MA - A، در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.

۱- Samsung Galaxy S5 Mini Duos G800H

samsung-galaxy-s5-mini-duos-g800h

این مدل در واقع نسخه کوچک تر شده و ارزان قیمت تر گلکسی اس ۵ اصلی است. گلکسی اس ۵ مینی دو سیم کارته دارای نمایشگری ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است و از دیگر مشخصات فنی آن می توان به پردازنده چهار هسته ای ۱.۴ گیگاهرتزی Exynos 3 Quad 6740، رم ۱.۵ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و دوربین ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد.

قیمت محصول: ۱٫۱۶۹٫۰۰۰ تومان

قیمت تخفیف خورده: ۱٫۱۳۹٫۰۰۰ تومان

فروشگاه عرضه کننده: Bizonline.ir

۲- لپ تاپ ASUS X451MA - A

s0859291_sc7

لپ تاپ مدل X451MA - A دارای نمایشگر ۱۴ اینچی است که رزولوشنی معادل ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل دارد. این لپ تاو ۲.۱ کیلوگرمی دارای پردازنده سلرون شرکت اینتل است که چهار هسته ۱.۸۶ تا ۲ گیگاهرتزی قدرت دارد و حافظه کش آن ۲ مگابایت است. مقدار رمی که در این لپ تاپ تعبیه شده ۲ گیگابایت از نوع DDR3 بوده و همچنین مقدار فضای داخلی آن ۵۰۰ گیگابایت است.

قیمت محصول: ۱٫۱۱۹٫۰۰۰ تومان

قیمت تخفیف خورده: ۱٫۰۴۹٫۰۰۰ تومان

فروشگاه عرضه کننده: Digikala.com

توضیح مهم: توجه داشته باشید که دیجیاتو در قبال عملکرد فروشگاه های ذکر شده هیچگونه مسئولیتی ندارد و انتخاب آنها صرفاً بر اساس برخورداری از نماد اعتماد الکترونیک صورت گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۲ مهر ۱۳۹۳

    مگه آدم دیونست nexus 5 رو ول کنه بره این گوشی سامسونگ رو بخره؟!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی