ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تماشا کنید: ویدئوی تبلیغاتی جدید گوگل خبر از آمدن اندروید L می دهد

وقتی گوگل خودش دست به انتشار ویدئویی می زند که در آن نام های مختلفی که گمان می روند اسم نسخه ی بعدی سیستم عامل اندروید موسوم به اندروید L باشند نمایش داده می شود، ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۳ مهر ۱۳۹۳ | ۰۹:۰۰

وقتی گوگل خودش دست به انتشار ویدئویی می زند که در آن نام های مختلفی که گمان می روند اسم نسخه ی بعدی سیستم عامل اندروید موسوم به اندروید L باشند نمایش داده می شود، می توان حدس زد دیگر زمان زیادی تا ارائه ی این نسل جدید از سیستم عامل یاد شده باقی نمانده است.

اندروید L برای اولین بار در ماه ژوئن معرفی گردید ولی تا کنون کسی از نام نهایی آن با خبر نیست و شایعات در پیرامون آن بسیار زیاد بوده است. ویدئوی یاد شده امروز بر روی کانال رسمی یوتیوب اندروید قرار گرفته و فهرستی از نام هایی که تا کنون در رسانه ها مطرح گشته اند را در قالب چندین انسان نشان می دهد که هر کدام قرار است یک تست بازیگری داده تا یکی از آنها در نهایت انتخاب گردد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

همچنین در ویدئوی مذکور صحبتی از لالی پاپ یکی از اسامی که پیش تر برای اندروید L مطرح گشته بود به میان نیامده است. در پایان ویدئو و پس از نمایش تمامی نام های احتمالی عبارت "there can be only one L" یا "تنها فقط یک L می تواند وجود داشته باشد" به نمایش در می آید. ظاهراً گوگل قصد داشته بازهم بینندگان را در ابهام باقی بگذارد و فرصتی بیشتری را برای حدس زدن به آنها بدهد.

روز گذشته نیز مجموعه ای از ویدئوهای تبلیغاتی انتشار یافت که بر مبنای آنها حدس زده می شود امروز یعنی پانزدهم اکتبر، تبلت HTC نکسوس ۹، تلفن هوشمند نکسوس X (یا نکسوس ۶)، اندروید ویر ۲ و در نهایت اندروید L معرفی گردند. برخی منابع خبر می دهند گوگل قصد برگذاری مراسم خاصی را نداشته و فعلاً به یک معرفی کوتاه در پستی بر روی وبلاگش بسنده خواهد کرد، لذا باید کمی صبور بود و دید کدامیک از این حدس و گمان ها به واقعیت بدل خواهند شد.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Sweeeeet.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • LG Forever
    LG Forever | ۲۳ مهر ۱۳۹۳

    واییییی که میاد پس مردم دیگه اهههههههههه :(

  • Ali
    Ali | ۲۳ مهر ۱۳۹۳

    به نظر من اسم بعدی Lion باشه..به تبلیغی هم که الان دیدم میخورد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی