ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت ۴ در تهران و دوبی معرفی شد [گزارش اختصاصی]

گلکسی نوت ۴ چند هفته پیش برای اولین بار در حاشیه نمایشگاه IFA به جهانیان معرفی شد. در آن زمان از برلین گزارش هایی را از غرفه سامسونگ در دیجیاتو منتشر کردیم و حتی نگاه ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۳ مهر ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۶

گلکسی نوت ۴ چند هفته پیش برای اولین بار در حاشیه نمایشگاه IFA به جهانیان معرفی شد. در آن زمان از برلین گزارش هایی را از غرفه سامسونگ در دیجیاتو منتشر کردیم و حتی نگاه نزدیکی نیز به این فبلت دوست داشتنی انداختیم.

IMG_7622-w600

اکنون نوت ۴ به خاورمیانه رسیده و قرار است به زودی وارد بازار شود. بر همین اساس سامسونگ طی مراسم هایی در تهران و دوبی، به معرفی این محصول پرداخت و قابلیت های آن را برای خبرنگاران تشریح نمود.

در ادامه مطلب با گزارش دیجیاتو همراه باشید تا از آنچه که در مراسم های دوبی و تهران گذشت، شما را مطلع کنیم.

IMG_7644-w600

در ابتدای مراسم دوبی، مدیر سامسونگ در منطقه خلیج فارس بر روی سن آمد و سخنان خود را آغاز نمود. وی بیان کرد که مراسم های سامسونگ بیش از آنکه به معرفی محصولات جدید اختصاص داشته باشند، نمایانگر چشم انداز این شرکت هستند.

وی در ادامه به تاریخچه خانواده نوت اشاره کرد و گفت که سامسونگ با ارائه این محصول موفق شده تا فرهنگی جدید را در میان کاربران به وجود آورد. فرهنگی که  خلاقیت هنرمندان را شکوفا کرده و برای دانشجویان و مدیران نیز راندمانی بالاتر را به همراه آورده.

IMG_7647-w600

مدیر منطقه خلیج فارس سامسونگ اعلام کرد که هم اکنون بیش از ۶۰ درصد سهم بازار فبلت ها در اختیار گلکسی نوت قرار دارد و انتظار می رود نسل جدید این خانواده موفقیت های بیشتری را برای سامسونگ به ارمغان آورد.

در ادامه مراسم عبدل شَلِیلا، مدیر ارتباطات سامسونگ در خاورمیانه و آفریقا، صحبت های خود را آغاز کرد و تلاش نمود تا بیشتر قابلیت های گلکسی نوت ۴ را برای حاضرین توضیح دهد.

IMG_7652-w600

شلیلا بخشی اعظمی از سخنان خود را بر روی کاربرد های قلم S Pen قرار داد. این قلم در مقایسه با نسل های قبلی بهبود یافته و هم اکنون نسبت به فشار، حساسیت بیشتری را از خود نشان می دهد.

S Pen کوچکترین چرخ دست را تشخیص داده و آن را بر روی صفحه اعمال می نماید. این قلم نسبت به زاویه ای که کاربر از آن استفاده می کند، رفتاری هوشمند از خود بروز می دهد و حتی می تواند چپ دست بودن افراد را نیز تشخیص دهد.

IMG_7665-w600

با توجه به فراگیر شدن تب سلفی در میان کاربران، شلیلا بخشی از سخنان خود را نیز به قابلیت های دوربین جلوی نوت ۴ اختصاص داد. وی به قابلیت Wide Selfie اشاره کرد و بیان داشت که کاربران با استفاده از این ویژگی می توانند نفرات بیشتری را در سلفی خود جای دهند.

Wide Selfie در واقع عملکردی مشابه با Panorama دارد و به کاربر اجازه می دهد با چرخاندن دستگاه به اطراف، فضای وسیع تری را پوشش دهد. دستگاه در ادامه سه عکس ثبت شده را به یکدیگر پیوند می زند و خروجی خاطره انگیزی را در اختیار شما قرار می دهد.

در رابطه با باتری گلکسی نوت ۴ نیز آقای شلیلا به قابلیت شارژ سریع اشاره کرد. با استفاده از این ویژگی فبلت سامسونگ می تواند در مدت ۳۰ دقیقه به میزان ۵۰ درصد شارژ شود؛ زمانی که در حالت عادی نزدیک به ۱ ساعت است.

در اینجا یک هنرمند اماراتی از هنرمندی هایش با قلم گلکسی نوت ۴ صحبت می کند.
در اینجا یک هنرمند اماراتی از هنرمندی هایش با قلم گلکسی نوت ۴ صحبت می کند.
نایلا یک فیلمساز اماراتی است که تا به حال جوایز زیادی را به خود اختصاص داده. این هنرمند یک فیلم کوتاه را با نوت ۴ فیلمبرداری کرده بود که در حین مراسم برای حاضرین به نمایش درآمد.
نایلا یک فیلمساز اماراتی است که تا به حال جوایز زیادی را به خود اختصاص داده. این هنرمند یک فیلم کوتاه را با نوت ۴ فیلمبرداری کرده بود که در حین مراسم برای حاضرین به نمایش درآمد.

در ادامه مراسم، گلکسی نوت اج نیز معرفی شد تا معلوم شود سامسونگ برای عرضه این دستگاه در خاورمیانه هم برنامه ریزی کرده است. گلکسی نوت اج به لطف نمایشگر خمیده ای که در سمت راستش قرار دارد، قادر است تا اطلاعات بیشتری را در مقایسه با سایر موبایل ها، به نمایش در آورد.

IMG_7675-w600

سامسونگ SDK لازم برای استفاده از نمایشگر خمیده را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است. بر همین اساس می توان انتظار داشت که به زودی برنامه های زیادی خدمات خود را در این بخش ارائه دهند.

اما تا آن زمان سامسونگ به صورت پیشفرض قابلیت هایی را برای نوت اج در نظر گرفته است. شما می توانید در بخش خمیده این دستگاه آیکون برنامه های مورد نظر خود را قرار دهید و یا آن را تبدیل به ابزاری مفید همچون خط کش نمایید

IMG_7664-w600

سامسونگ در اپلیکیشن دوربین نیز، دکمه شاتر و تنظیمات را به نمایشگر خمیده منتقل کرده و فضای بیشتری را برای مشاهده عکس شکار کرده در اختیار کاربر قرار داده است. گلکسی نوت اج قاب ویژه ای نیز دارد که با استفاده از آن، کاربر می تواند همواره به بخش خمیده دسترسی داشته باشد.

IMG_7676-w600

در نهایت مراسم سامسونگ با معرفی ساعت هوشمند Gear S به پایان رسید. همانطور که پیش از این در IFA ویدیو نگاه نزدیک به این ساعت عنوان کردیم، Gear S با پشتیبانی از سیم کارت می تواند به صورت مستقل از موبایل به برقراری تماس بپردازد و آزادی عمل بیشتری را برای کاربر فراهم نماید.

[videojs mp4="‍http://cdn.digiato.com/edgeVSnote.mp4"]

 

همانطور که در ابتدای مطلب هم عنوان کردیم، به صورت همزمان با کنفرانس دوبی، سامسونگ مراسمی را نیز در مجتمع تجاری کوروش تهران برگزار کرد. در ادامه می توانید عکس هایی را از این مراسم مشاهده نمایید.

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (65 مورد)
  • سنگول
    سنگول | ۲۳ مهر ۱۳۹۳

    چند ماهه منتظر اومدن نوت ۴ موندم وبا ویواز سر کردم حتما میگیرمش مخصوصا بخاطر قلمش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی