ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی از باتری انعطاف پذیر سامسونگ در InterBattery 2014

سامسونگ موفق به ساخت باتری هایی باریک و قابل انعطاف شده است که به راحتی خم می شوند. این نمونه در InterBattery 2014 در کره جنوبی رونمایی شده است. این باتری به عنوان اولین باتری ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۲۳ مهر ۱۳۹۳ | ۱۶:۳۰

سامسونگ موفق به ساخت باتری هایی باریک و قابل انعطاف شده است که به راحتی خم می شوند. این نمونه در InterBattery 2014 در کره جنوبی رونمایی شده است. این باتری به عنوان اولین باتری با قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالا معرفی شده؛ چرا که می توان بدون اینکه نقصانی در عملکرد آن پیش آید آن را به راحتی دور دست یا لیوان پیچید.

این نمونه تازه پس از آن معرفی شده که سامسونگ چند ماه قبل از یک باتری قابل انعطاف ۲۱۰ میلی آمپری در Gear Fit استفاده کرده بود. در آن زمان نمونه تولیدی سامسونگ در این زمینه حرف اول را میزد.

اما با تولید یک باتری کاملا منعطف سامسونگ می تواند تحولی در عرصه محصولات و گجت های پوشیدنی ایجاد کند. ابزارهایی که بسیار راحت تر قابل استفاده هستند. البته در حالی که احتمالا همه از این ابداع جدید سامسونگ هیجان زده هستند هنوز تا وقتیکه بتوان این باتری ها را در گجت ها به صورت روزمره مورد استفاده قرار می دهیم، فاصله داریم. مراحل توسعه آن برای تولید انبوه در دست بررسی است و مسائل مرتبط با کاربری و امنیت آن باید بیشتر مد نظر قرار گیرد.

در InterBattery 2014 ال جی هم به معرفی تکنولوژی مشابهی پرداخت که قدرت انعطافشان تا حدی است که می توان باتری را گره زد. اما این تکنولوژی نیز احتمالا با زمان ظهور در بازار مصرفی سال ها فاصله دارد.

باتری های قابل انعطاف می توانند تحولی عظیم در عرصه ابزارهای پوشیدنی به وجود آورند. گجت های الکترونیکی ای را تصور کنید که با کمک این باتری و البته نمایشگرها و بوردهای قابل انعطاف می توانند تا چه حد متنوع طراحی شوند.

شما چه فکر می کنید؟ به نظر شما چه میزان زمان برای عرضه محصولات مجهز به باتری های قابل انعطاف به بازار فاصله داریم؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • jahanjkb
    jahanjkb | ۲۴ مهر ۱۳۹۳

    من فهمیدم برای تبلتهای تاشویی ک قول داده تا 2015 بسازه این باطریهارو زده
    اصن من دارم حیف میشم ب مولا :دی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی