ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

Nexus Player از گوگل، ارائه دهنده سرویس های بازی و استریم در ازای ۹۹ دلار

گوگل ابتدا با کروم کست وارد عرصه ی ارائه ی سرویس های استریم ویدئو شد و حالا قصد دارد یک ست آپ باکس دیگر در همین زمینه را عرضه نماید. این ابزار کوچک و البته ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۳ مهر ۱۳۹۳ | ۲۱:۲۹

گوگل ابتدا با کروم کست وارد عرصه ی ارائه ی سرویس های استریم ویدئو شد و حالا قصد دارد یک ست آپ باکس دیگر در همین زمینه را عرضه نماید. این ابزار کوچک و البته جذاب که نکسوس پلیر نام دارد می تواند به پخش و استریم ویدئوها و همینطور اجرای بازی های اندرویدی بر روی تلویزیون بپردازد.

گجت یاد شده که توسط کمپانی ایسوس تولید می گردد مجهز به یک کنترل از راه دور با قابلیت اجرای فرمان ها و جستجوی صوتی است و کاربرانی اهل بازی نکسوس پلیر می توانند آن را به صورت جداگانه در ازای پرداخت ۳۹ دلار تهیه نمایند.

قابلیت هایی که این محصول جدید ارائه می نماید بیشتر مشابه امکاناتی هستند که پیش از این گوگل توسط دانگل بسیار کوچک کروم کست به کاربران ارائه کرده بود، با این تفاوت که حالا آنها می توانند اپلیکیشن های موبایل را نیز اجرا نمایند. نباید از خاطر برد محصول یاد شده اولین ابزاری است که تحت پلتفرم اندروید تی وی ارائه شده است.

همچنین نکسوس پلیر امکان پخش محتوا از روی سایر ابزارها بر روی تلویزیون را نیز دارا است و علاوه بر آن کاربران می توانند به کمک این وسیله و ارتباط با اینترنت به استفاده از سرویسهای گوناگون پخش ویدئوی آنلاین مانند، نت فلیکس، HULU‌ و... بپردازند. البته دسترسی به این سرویس ها از طریق چنین گجتی تا حدی برای ما یادآور ابزاری است که آمازون اندکی پیش تحت عنوان آمازون فایر تی وی معرفی نمود.

نکسوس پلیر قرار است در سوم نوامبر و در ازای ۹۹ دلار عرضه گردد ولی کاربران مشتاق می توانند آن را به صورت پیش سفارش از ۱۷م اکتبر خریداری کنند. در ادامه ی مطلب می توانید تصاویر بیشتری از این محصول جدید گوگل مشاهده نمایید.

hss-storage-midas-6987b82df0b1ceb597c6fefe63ead7e-200926198-1

hss-storage-midas-9100ef3689ad38e2b86e2456eb4de3dd-200926197-1

player-entertainment-1024-1

player-gaming3-1024-1

player-grid1-l-1

player-grid2-l-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۴ مهر ۱۳۹۳

    ظاهر جالبی دارن ولی نه . اگه مجانی بدن میخوام.

  • محمد
    محمد | ۲۳ مهر ۱۳۹۳

    گوگل یه مراسم کم داشت

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی