ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند Puls، توسط Will.i.am معرفی شد

Will.i.am، از ساعت هوشمندی با نام Puls در نمایشگاه Dreamforce 2014 رونمایی کرد. این ساعت هوشمند منحصر به فرد، نیازی به اتصال به تلفن جهت ارسال SMS، ایمیل و یا پاسخ دادن تماس ها ندارد چرا ...

پویان رمضان پور
نوشته شده توسط پویان رمضان پور | ۲۴ مهر ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

Will.i.am، از ساعت هوشمندی با نام Puls در نمایشگاه Dreamforce 2014 رونمایی کرد. این ساعت هوشمند منحصر به فرد، نیازی به اتصال به تلفن جهت ارسال SMS، ایمیل و یا پاسخ دادن تماس ها ندارد چرا که خودش امکان نصب سیم کارت را دارد. این دستگاه استثنایی از بلندگو هایی مناسب بهره می برد و صفحه نمایش لمسی و خمیده اش، آن را از دیگر ساعت های هوشمند موجود در بازار متمایز کرده و ظاهری جذاب و زیبا به آن بخشیده است. دستگاه مذکور در رنگ های مشکی، سفید، آبی و صورتی به همراه مدل های لوکس و گران قیمت از جنس طلا و الماس عرضه می شود.

پلاس، که توسط یک کمپانی تکنولوژی پوشیدنی با نام i.am+ ساخته شده، از حافظه ای ۱۶ گیگابایتی، ۱ گیگابایت رم، GPS، باتری ای که در دل دستنبند جا خوش کرده، به همراه قدم شمار و شتاب سنج بهره می برد. هسته نرم افزاری این دستبند هوشمند، پلتفرمی بر پایه اندروید، و یک پردازنده اسنپدرگون کوالکام قلب تپنده آن است. امکان اتصال به Wi-Fi و ۳جی با همکاری اپراتور های معروفی همانند AT&T و O2 نیز فراهم شده است.

یکی دیگر از نکات جالب درباره این ساعت، عرضه آن به همراه یک سرویس پخش موسیقی است. از دیگر امکانات آن می توان به دستیار صوتی به نام Aneeda (رقیبی دیگر برای سیری) در کنار یک اپلیکیشن تناسب اندام و سلامتی که فعالیت های روزانه شما را زیر نظر دارد، اشاره کرد. امکان تشخیص احساسات نیز در این دستگاه گنجانده شده، این ویژگی با استفاده از اپلیکیشنی به نام Vibe، تعیین می کند شما هم اکنون چه احساسی دارید.

غیر از خود محصول، تیم توسعه آن، انواعی از لوازم جانبی را نیز جهت استفاده هر چه بهتر علاقمندان از آن طراحی کرده اند: ژاکتی با بسته های باتری که می تواند در صورت تماس دستگاه به آستین ها، آن را شارژ کند، یک کوله پشتی به همراه بلندگو های قوی، و کفش های هوشمندی که تعداد قدم های شما را محاسبه می کنند. به قیمت Puls و لوازم جانبی اش توسط این خواننده و کارآفرین آمریکایی اشاره ای نشده است، اما علاقمندان می توانند به زودی آن را از فروشگاه های AT&T خریداری کنند.

در ادامه تصاویر بیشتری از این ساعت در مراسم معرفی آن مشاهده کنید.

william_2014_45-730x409 william_2014_48-730x409 william_2014_68-730x409 william_2014_106-730x409 william_2014_135-730x409 william_2014_147-730x409

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

    این که بشه ساعت هوشمند رو از طریق وصل کردن به آستین لباس و از طریق باطری های درون اون شارژ کرد ایده ی جالبیه...
    ولی هنوزم خیلی مسخرس که یه دستگاه در نقش ساعت اینقدر ضعف در نگهداری شارژ باطری داشته باشه...

  • کیپ کالم
    کیپ کالم | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

    عمو ویل هرچی طراحی کنه خوشگله

  • bahram
    bahram | ۲۴ مهر ۱۳۹۳

    "باتری ای که در دل دستنبند جا خوش کرده"
    این یعنی چقدر؟یعنی چند mAh ؟

  • رضا
    رضا | ۲۴ مهر ۱۳۹۳

    puls or plus?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی