ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل اعلام کرد: فروش ۲۲۵ میلیونی آیپد از زمان عرضه این محصول

اپل در مراسمی که برگزار کرد مشغول معرفی آیپدهای جدید خود است. همانطور که پیش از این هم اشاره شده بود، کرگ فردیگی در بخشی از این مراسم اعلام کرد که تا کنون بیش از ۴۸ ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۲۴ مهر ۱۳۹۳ | ۲۱:۳۰

اپل در مراسمی که برگزار کرد مشغول معرفی آیپدهای جدید خود است. همانطور که پیش از این هم اشاره شده بود، کرگ فردیگی در بخشی از این مراسم اعلام کرد که تا کنون بیش از ۴۸ درصد کاربران iOS آیفون ها و آیپدهای خود را به آخرین نسخه این سیستم عامل یعنی iOS 8 ارتقا داده اند. این آمار تنها طی یک ماه اخیر که این نسخه به صورت رسمی ارائه شده ثبت شده است.

با این حساب در حال حاضر در مجموع بیش از ۹۴ درصد کاربران این سیستم عامل ابزارهای خود را با iOS 7 و iOS 8 مورد استفاده قرار می دهند. این در حالی است که ۷۹ درصد کاربران اندروید هنوز از دو نسخه آخر این سیستم عامل (کیت کت و جیلی بیلی) استفاده می کنند.

بنا بر گفته ی کرگ، این آمار به این معنی است که پس از ۲۶ روز از عرضه iOS 8، بیش از ۴۸ درصد از کاربران ابزارهای خود را به این نسخه ارتقا داده اند و در مقابل پس از ۳۱۳ روز از عرضه اندروید کیت کت تنها ۲۵ درصد کاربران اندروید از این سیستم عامل روی ابزارهای خود استفاده می کنند. البته iOS 8 مشکلات و ایرادات فراوانی داشت که امروز و با معرفی iOS 8.1، که تا ۴ روز دیگه عرضه می شود، امید به رفع این مشکلات میرود.

تیم کوک البته در ادامه از آمار فروش آیپدها خبر داد. به گفته او از زمان عرضه آیپد توسط اپل،‌ ۲۲۵ میلیون دستگاه آیپد به فروش رفته. این آمار در سال گذشته ۱۷۰ میلیون دستگاه بود که نشان از فروش ۵۵ میلیون آیپد ایر و نسخه های قبلی آن طی یک سال اخیر است.

همچنین تیم کوک اعلام کرد که در اپ استور بیش از ۶۷۵ هزار اپلیکیشن مخصوص آیپد وجود دارد که نسبت به سال گذشته نزدیک به ۲۰۰ هزار عدد افزایش یافته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی