ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

دانلود کنید: Angry Birds Transformers برای iOS عرضه شد

شاید تا چند سال پیش، خود بنیان گذاران استودیوی Rovio هم باورشان نمی شد که سری بازی Angry Birds به چنین تحول و پیشرفتی در گیم پلی خود برسد، تا حدی که از حالت یک بازی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ مهر ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

شاید تا چند سال پیش، خود بنیان گذاران استودیوی Rovio هم باورشان نمی شد که سری بازی Angry Birds به چنین تحول و پیشرفتی در گیم پلی خود برسد، تا حدی که از حالت یک بازی دو بعدی با گرافیکی ساده خارج شده و به یک اکشن ماجراجویی سه بعدی تبدیل شود. اما این اتفاقی است که افتاده؛ پرندگان خشمگین دوست داشتنی این بار در قالب ربات های عظیم الجثه دنیای فیلم های Transformers پا به دنیای گجت ها نهاده اند.

هدف گیم پلی در این انگری بردز جدید، همچنان مثل سابق است، با این وجود تغییرات آنچنان گسترده اند که نمی توان نام بازی را انگری بردز گذاشت. در این نسخه جدید هم باید دشمنان خود و ساختمان هایشان را از بین ببرید، منتهی دیگر نیازی نیست که خود پرنده های بیچاره را در این راه تلف کنید، بلکه باید با تفنگ و ابزارهای بزرگ روباتی آتش بر سرشان بریزید. ضمن اینکه جهت تیراندازی شما دیگر سمت راست صفحه نیست و در حالت سه بعدی به عمق تصویر منتقل شده. در واقع انگری بردز جدید، یک عنوان اکشن Beat em Up سه بعدی محسوب می شود.

Angry Birds Transformers 2

در انگری بردز ترانسفورمرز، شما کنترل پرندگان خشمگین را در لباس روبات های عظیم الجثه ای مثل آپتیموس پرایم بر عهده دارید؛ روبات هایی که تا بن دندان مسلحند و حتی در بین مسیر می توانند خود را به کامیون و تانک تبدیل کنند.

نیازی نیست که مرحله را به تنهایی طی کنید، می توانید در بخش هایی از بازی یکی از پرندگان رباتی دیگر را با خود در این مسیر شلوغ و پرحادثه همراه کنید. در این نسخه هم مانند انگری بردزهای قبلی، می توانید Telepod ها (اسباب بازی های انگری بردز) را با QR Code اسکن کرده و آن را از دنیای واقعی به بازی منتقل کنید تا کمک حالتان در طول بازی باشند.

Angry Birds Transformers بدون شک متفاوت ترین بازی ای است که تا به حال از این سری دیده ایم. فعلا نسخه iOS بازی در دسترس است، با این حال Rovio اعلام کرده که به زودی و در ماه جاری میلادی نسخه اندروید آن را هم عرضه خواهد کرد.

برای آشنایی بیشتر، تریلر گیم پلی Angry Birds Transformers را در ادامه مطلب مشاهده کنید. لینک های دانلود نیز در ادامه در دسترس هستند.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/AngryBirdsTransformers_OfficialGameplayTrailer.mp4"]

 

َAngry Birds Transformers

َAngry Birds Transformers

سازنده: Rovio قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 94.5 مگابایت زبان:

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۲۵ اسفند ۱۳۹۳

    چرا برای کامپیتر نیست همش برای اندروید

  • iMan LP
    iMan LP | ۲۴ مهر ۱۳۹۳

    تو ليسته نصب قرار گرفت


    تمام.

  • bladestrike
    bladestrike | ۲۴ مهر ۱۳۹۳

    در کل این سبک بازی به دلم نمیشینه گیم رو دوست دارم تو PS4 , PC بازی کنم ،
    در ضمن دوستان شرمنده یه سوالی داشتم من یه LED LG گرفتم با رزولوشن 4k ولی مگه بازی با ps4 زیاد قشنگ نشون نمیده عایا ps4 4k ساپورت میکنه ?

  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۲۴ مهر ۱۳۹۳

    تبریک به آی او اسیاش

  • نیما
    نیما | ۲۴ مهر ۱۳۹۳

    فکر کنم بهترین بازی ساخته شده برای سری Transformers همین باشه!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی