ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: جوخه روبات های رنگارنگ

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۵ مهر ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

 

Incandescence

123

ریتم، سرعت و واکنش شما در Incandescence مورد آزمایش قرار می گیرد. اغلب این بازی را فینگر درام لقب داده اند به این معنا که با کوبیدن (لمس کردن) صفحه نمایش، باید به نیاز گیم پلی پاسخ بگویید. همانند مواقعی که در ذهن تان موسیقی ای را مرور می کنید و با انگشتان خود ضرباهنگ اش را پیاده می کنید، اینجا هم باید با مراحل بازی هم ضرب و هم نوا شوید. طراحی ظاهری Incandescence واقعا زیباست و انجام دادن آن واقعا لذت بخش است.

Incandescence

Incandescence

سازنده: Guerilla Tea Games Limited قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 42.5 مگابایت زبان:

 

The Bot Squad: Puzzle Battles

unnamed

باز هم بحث انرژی مطرح است و روبات هایی که به جان یکدیگر می افتند تا زنده بمانند. یوبی سافت، سازنده بازی ادعا می کند با The Bot Squad سبک پازل کلاسیک و دفاع از برج را دوباره معنا کرده و آن را به سطح جدیدی برده. شاید همه ما با این گفته ها موافق نباشیم اما جذابیت این بازی واقعا بالاست. طراحی کاراکترها و محیط جذاب هستند و گیم پلی هم از تمامی استانداردها پیروی می کند و یکی از بهترین هایی است که این هفته می توانید روی تلفن همراه خود نصب کنید.

The Bot Squad: Puzzle Battles

The Bot Squad: Puzzle Battles

سازنده: Ubisoft قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 98.2 مگابایت زبان:

 

Two Fingers, but only one brain

com.kylinworks.oneb2f2

از نام بازی پیداست که برای بازی کردنش به چه چیزی احتیاج دارید: دو انگشت و یک مغز. 2f1b در واقع مهارت شما در حل همزمان دو معما در یک صفحه را مورد سنجش قرار می دهد. مثلا در آن باید بتوانید به طور همزمان، هم معادله ریاضی سمت چپ صفحه را حل کنید و هم نگذارید که هلیکوپتر سمت راست صفحه به مانع برخورد کرده و سقوط کند. اگر خواستار محک زدن قابلیت هایتان در حل دو مسأله به طور همزمان هستید، و می خواهید که تمرکزتان را تقویت کنید، 2f1b یکی از بهترین بازی های این هفته است.

Two Fingers, but only one brain

Two Fingers, but only one brain

سازنده: Carlos Fajardo قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 10.4 مگابایت زبان:

 

Enter OrcKid

Enter_OrcKid_Controls

Enter OrcKid یک اکشن آرکید ویندوزفونی جذاب است که پتانسیل بیشتر از این ها را دارد. بازی به اندازه کای چالش برانگیز است، گرافیک نسبتا خوبی دارد و می توان با آن ساعت ها سرگرم بود. مکانیک بازی بسیار ساده در نظر گرفته شده. صفحه نمایش به دو قسمت چپ و راست تقسیم می شود و دشمنان شما از هر دو سو حمله ور می شوند. با انگشتان اورکی خود (که در بالا می بینید) باید به آن ها ضربه بزنید و علاوه بر تلاش برای زنده ماندن، طلا جمع کنید.

Enter OrcKid

Enter OrcKid

سازنده: Me, We Studios Ltd قیمت: 0.99 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوزفون حجم: 36 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • bahram
    bahram | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

    چه تیتر جالبی ؛ جوخه
    ________________________________
    ديگه چند وقته که حتا چراغ چهاراها مي‌ترسن سبز بمونن

  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

    مرسی دیجیاتو

  • "Amirhosein"
    "Amirhosein" | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

    دم دیجیاتو گرم مه داره واسه ویندوز فون هم اپ قرار میده من Incandescence رو بازی کردم قشنگه و ارزش بازی کردن داره و صد البته جای angry birds transformers اینجا خالیه

  • موسی
    موسی | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

    2F1B خوبه
    اولش یه ذره سخته، ولی بعد یه مدت دستتون میاد چی به چیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی