ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چه چیزهایی را در مراسم دیشب اپل ندیدیم

اپل شب گذشته در مراسم معرفی محصولات جدیدش ما را با آیپد های جدید آیمک های جدید و همچنین مک های مینی جدید آشنا کرد. اما سرنوشت تعدادی از محصولات جدید و قدیم این شرکت ...

فرشاد صفایی
نوشته شده توسط فرشاد صفایی | ۲۵ مهر ۱۳۹۳ | ۲۱:۰۰

اپل شب گذشته در مراسم معرفی محصولات جدیدش ما را با آیپد های جدید آیمک های جدید و همچنین مک های مینی جدید آشنا کرد. اما سرنوشت تعدادی از محصولات جدید و قدیم این شرکت در هاله ای از ابهام ماند.

بله، همانطور که از قبل میدانستیم و دیشب هم تصاویر برخی را شاهد بودیم، آیپد های جدید، آیمک ها و مک های مینی جدید دیشب متولد شدند. دیشب شاهد آپدیت 8.1 سیستم عامل iOS هم بودیم که نوید رفع مشکلات این سیستم عامل جدید را می دهد. یک محصول دیگر هم که به جمع محصولات رایگان پیوست، سیستم عامل دسکتاپ اپل یعنی Mac OS X Yosemite بود.

برای خیلی ها این اتفاقات، کامل راضی کننده است، اما خیلی های دیگر هم چندان خوشحال نشدند. زیرا چشم امید شان به دیگر محصولات بود. در ادامه ی این مطلب نگاهی خواهیم داشت به محصولاتی که دیشب خبری از آنها نشد.

آیپد پرو 12.9 اینچی

شایعات مدت ها است که خبر از آیپد 12.9 اینچی می دهند. اما اینطور به نظر می رسد که تامین کنندگان سخت افزاری اپل، آنقدر سرگرم آیفون 6 و آیفون 6 پلاس هستند که در خط تولیدشان جایی برای یک محصول بزرگ ندارند. اما براستی داستان آیپد 12.9 اینچی چیست؟ شاید هنوز برای گمانه زنی برای علت عدم ورود این محصول به بازار زود باشد. تنها چیزی که مطمئن هستیم این است که سال 2014 رنگ آیپد غول پیکر را به خود نخواهد دید.

همان طور که انتظار می رفت، اپل آیپد ایر 2 را که نازک تر از نسل قبلی است معرفی کرد.
همان طور که انتظار می رفت، اپل آیپد ایر 2 را که نازک تر از نسل قبلی است معرفی کرد.

مک بوک های ایر جدید

اگر منتظر مک بوک ایر با نمایشگر رتینا و مک بوک های ایر با سخت افزار به روز شده هستید، خبری بدی برایتان داریم. اینطور که معلوم است فعلا خبری از به روز رسانی خط تولید این محصول نیست. مک بوک های ایر به راستی از طراحی فوق العاده ای بهره می برند، اما وقتش رسیده تا اپل دستی به سر و روی این مدل بکشد.

استفان کولبرت در مراسم اعلام کرد که مچ دستش مدت ها بوده انتظار اپل واچ را می کشیده است.
استفان کولبرت در مراسم اعلام کرد که مچ دستش مدت ها بوده انتظار اپل واچ را می کشیده است.

اپل تی وی جدید

مدتی است که به انتظار یک اپل تی وی جدید نشسته ایم، چیزی حدود 2 سال. به نظر منطقی می رسد که اپل دل و روده ی این محصول را دست کاری کند و قدری سرگرمی و بازی های ویدیویی را در آن جای دهد. اما مثل این که برای این محصول هم باید کماکان منتظر بمانیم. البته از کجا معلوم، شاید اپل این محصول 99 دلاریش را بی سر و صدا و همانند مک بوک ها به روز رسانی کند.

آیپاد های جدید

حرف از آیپاد که می شود، آه از نهاد خیلی ها بلند می شود، پدر بزرگ پر فروش ترین موبایل دنیا این روزها حال و روز خوشی ندارد. آخرین مدل های آیپاد، یعنی آیپاد تاج نسل پنجم و آیپاد نانو نسل هفتم در سپتامبر 2012 معرفی شدند. وضعیت نسل چهارم آیپاد شافل و آیپاد کلاسیک از قبلی ها بدتر است، زیرا همین یک ماه خط تولیدشان به کلی متوقف شد. هیچ خبری از وجود آیپاد های جدید نیست و شاید هرگز هم خبری نشود. در حقیقت اگر بخواهیم واقع بین باشیم، خبر معرفی آیپاد های جدید واقعاً بعید به نظر می رسد.

ابزار های شبکه ی جدید

چیزی بیشتر از یک سال از بروز رسانی محصولات شبکه ی این شرکت می گذرد. حتی بعضی از آنها همانند AirPort Express آخرین آپدیت شان به سال 2012 بر می گردد. قطعا این محصولات هم نیاز به بروز رسانی دارند. اما مثل این که دیشب وقت چندان مناسبی برای این کار نبوده است.

Yosemite رسما رایگان عرضه می شود.
Yosemite رسما رایگان عرضه می شود.

جزئیات بیشتر در مورد اپل واچ

بعد از اطلاعاتی که اپل در مورد WatchKit در ماه نوامبر ارائه کرد، خبر خاصی در مورد اپل واچ در مورد این محصول اعلام نشد. ما انتظار داشتیم دیشب حداقل زمان عرضه ی این محصول مشخص شود. اما هنوز هم در مورد زمان معرفی ش عبارت "اوایل سال آینده" به کار می رود. تنها خبر جدید این بود که از اپل واچ می توان به عنوان یک کنترل از راه دور در پرزنتیشن ها استفاده کرد که شاید چندان اتفاق خاصی نباشد.

مثل همیشه، اگر منتظر محصولی جدید، قابلیتی خاص و یا بروز رسانی ویژه ای بوده اید، آن را با ما و دوستان تان در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۷ مهر ۱۳۹۳

    خسته نباشی. کیفیت HD مراسم رو دانلود کردم ولی متاسفانه فقط تصویره. صدا نداره.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی