ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

ارباب حلقه ها: Legends of Middle-earth

جی.آر.آر.تالکین با نگارش حماسه ارباب حلقه ها، چنان اثر عظیم و جاودانه ای خلق کرد که بی شک اثرات آن تا نسل های متمادی برجای خواهد ماند. آثار باارزش این نویسنده انگلیسی تبار تاکنون دستمایه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ مهر ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

جی.آر.آر.تالکین با نگارش حماسه ارباب حلقه ها، چنان اثر عظیم و جاودانه ای خلق کرد که بی شک اثرات آن تا نسل های متمادی برجای خواهد ماند. آثار باارزش این نویسنده انگلیسی تبار تاکنون دستمایه ساخت چندین فیلم عظیم، تعداد زیادی کتاب، بازی و انیمیشن بوده و به نظر می رسد که این روند حالا حالاها پایانی نخواهد داشت.

Legends of Middle-Earth، بازی جدیدی از دنیای سرزمین میانه است که در سبک RPG برای تلفن های هوشمند عرضه شده. داستان بازی از ماجراهای "یاران حلقه" شروع و در "بازگشت پادشاه" به پایان می رسد، بنابراین تجربه آن یک نوستالژی مفرح از این سه گانه باشکوه به شمار می رود.

در ادامه مطلب با این بازی بیشتر آشنا خواهید شد.

screen568x568 (1)

این بازی یک عنوان کاملا HD است و در آن می توانید در راه مبارزه با ساورون، سرزمین های آشنای روهان، گاندور و موردور را در نوردیده و به مبارزه با ارک ها و نیروهای شریر موردور بپردازید. گیم پلی این بازی ارباب حلقه های جدید از یک سیستم استراتژی نوبتی پیروی می کند. پس از طی مسافتی در حالت اول شخص و رسیدن به محل مبارزه، باید با جمع آوری تیمی از یاران حلقه (شامل گاندالف، فرودو، آراگورن، لگولاس و ...) به مبارزه با دشمنان بپردازید.

هر کاراکتر قدرت منحصر به فردی داشته که با ترکیبشان با قابلیت های سایر افراد تیم، برنده بلامنازع مبارزات خواهید بود. ضمنا بیش از صد شخصیت از دنیای محبوب ارباب حلقه ها در این نسخه قابل بازی هستند. Legends of the Middle-Earth یک عنوان آنلاین خوب هم به شمار می رود، در این بخش می توانید با تیمی که جمع آوری کرده اید در بستر اینترنت به مبارزه با تیم بازیباز دیگر بپردازید. بازی جدید ارباب حلقه ها از جمله عناوین RPG خوب این روزهاست و به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ وجه آن را از دست ندهید.

ویدئویی کوتاه از معرفی The Lord of the Rings: Legends of Middle-Earth را هم می توانید از اینجا مشاهده بفرمائید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/The-Lord-of-the-Rings-Legends-of-Middle-earth-Launch.mp4"]

The Lord of the Rings: Legends of Middle-Earth

The Lord of the Rings: Legends of Middle-Earth

سازنده: Kabam قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 94.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • mohammad.j
    mohammad.j | ۱۱ دی ۱۳۹۴

    خیییلییی خوبه

  • hrgh
    hrgh | ۵ مرداد ۱۳۹۴

    ادم یه همچین فیلمیو میبینه کف بر میشه اونوقت میره فیلم سوپرمنو میبینه حالش بهم میخوره،تخیل داریم تا تخیل،ببینید ارباب حلقه ها چه کرده با این تخیلش اونوقت یه مشت فیلم خنک وسبک مث بتمن و سوپر من ...با این تخیلشون

  • امیر
    امیر | ۳ اسفند ۱۳۹۳

    با سلام
    گوشی من p7 هست اما بالا نمیاره کسی میدونه برا چی هست؟

  • ebrahim
    ebrahim | ۲۶ مهر ۱۳۹۳

    بازی که برای ما دردسترس نیست؟!

  • *M4JID
    *M4JID | ۲۶ مهر ۱۳۹۳

    ارباب حلقه ها هنوز که هنوزه برام تازگی داره داد می زنه که یه فیلم خاصه از همه لحاظ کارگردانی جلوه های ویژه ، موسیقی ، فیلم نامه ، فیلم برداری ،..... .
    اصا تاریخ سینما به دو قسمت تقسیم میشه دوره قبل از ازباب حلقه و دوره بعد اون دست پیتر جکسون درد نکنه والبته پرفسور تالکین کبیر که ارباب حلقه فقط قطعه کوچیکی از حماسه بزرگیه که خلق کرد.
    _________________________________________

    در انتظار اخرین قسمت از سه گانه هابیت و به امید خدا اقتباس پیتر جکسون از سیلماریلیون

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی